امام‌جمعه اهل‌سنت سوزا قشم، عملیات‌های انتحاری فرقه‌های تکفیری را محکوم کرد
طی بیانیه‌ای؛
امام‌جمعه اهل‌سنت سوزا قشم، عملیات‌های انتحاری فرقه‌های تکفیری را محکوم کرد

امام‌جمعه اهل‌سنت شهر سوزا قشم طی انتشار بیانیه‌ای بر محکومیت عملیات‌های انتحاری و تخریبی توسط فرقه‌های تکفیری و افراطی تاکید کرد.



 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان هرمزگان، احمد سلامی سوزائی امام‌جمعه اهل‌سنت شهر سوزا قشم طی انتشار بیانیه‌ای بر محکومیت عملیات‌های انتحاری و تخریبی توسط فرقه‌های تکفیری و افراطی تاکید کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

قال‌الله تعالی: « وَمَن يَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَآؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِيهَا وَغَضِبَ اللّهُ عَلَيْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِيمًا»، «و هر كس عمدا مؤمنى را بكشد كيفرش دوزخ است كه در آن ماندگار خواهد بود و خدا بر او خشم مى‏گيرد و لعنتش مى‏كند و عذابى بزرگ برايش آماده ساخته است»

و قال رسول‌الله صلی الله علیه و سلم: «کل مسلم علی‌المسلم حرام»

پس از حمد و ثنای خداوند متعال و درود بی‌پایان بر رسول گرامی اسلام و اهل‌بیت و یاران آن بزرگوار؛ ما روحانیون اهل‌سنت جنایتهایی که فرقه‌های تکفیری و جاهل فریب‌خورده که به کشتار مسلمانان شیعه و سنی در کشورهای اسلامی دست می‌زنند محکوم می‌کینم.

بی‌گمان این این جنایت‌ها نقشه‌های صهیونیست بوده لذا لازم است که مسلمانان جهان بیدار باشند و از کشور اسلامی ایران الگو بگیرند و در پیروی از مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بکوشند و از وحدتی که بین مسلمانان شیعه و اهل‌سنت ایران است درس بگیرند.

مسلمانان باید به آنچه خدا، پیامبر(ص) و یاران ایشان فرمودند جامعه عمل بپوشانند؛ در قولی از ابن‌عباس(رضی‌الله‌عنهما) فرمودند که قتل عمد توبه‌ای ندارد و همچنین در حدیث شریفی از پیامبراکرم(ص) نقل شده اتس که فرمودند:« قطعا نابودی دنیا در نزد خداوند آسانتر از کشتن شخص مسلمان است».

احادیث بسیاری دیگر نیز در دلالت بر بزرگ بودن جنایت قتل مومن وجود دارد که باز هم از پیامبراکرم(ص) نقل شده که می‌فرمایند: « اگر اهالی آسمان‌ها و زمین بر کشتن مرد مسلمانی گرد آیند بی‌گمان خداوند همه را در آتش می‌افکند و نیز می‌فرمایند:« هرکس بر کشتن مسلمانی یاری نماید حتی با بخشی از یک کلمه؛ روز قیامت در حالی محشور می‌شود که میان دو چشمش چنین نوشته شده است، این شخص از رحمت خداوند نومید است».

وقتی با وجود این همه روایت و احادیث باز هم عده‌ای دست به جنایت و آدم کشی می‌زنند نشان از این است که دسیسه و نقشه‌های یهود در پشت چهره تکفیری‌ها پنهان است.

در آخر از خداوند سبحان خواهانیم که تمام مسلمانان متحد و منسجم بگردند.

احمد سلامی سوزائی

امام‌جمعه اهل‌سنت شهر سوزا قشم

 

روابط عمومي دفتر نماينده ولي‌فقيه در امور اهل‌سنت هرمزگان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:امام‌جمعه اهل‌سنت سوزا قشم، عملیات‌های انتحاری فرقه‌های تکفیری را محکوم کرد, | 13:29 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=