وحدت شیعه و سنی ضرورتی انکارناپذیر است
 
وحدت شیعه و سنی ضرورتی انکارناپذیر است

فرماندار شهرستان بستک گفت: وحدت شیعه و سنی ضرورتی انکارناپذیر است و برای تداوم دین مبین اسلام و بسط و گسترش آن لازم و ضروری است.



 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان هرمزگان، محمد مشتاق‌زاده ظهر امروز در دیدار با علمای اهل سنت شهرستان بستک، وحدت میان مسلمانان را از جمله عوامل مهم در رشد و تعالی دین اسلام برشمرد و اظهار داشت: هرگونه تفرقه میان مسلمانان، دشمن را شاد می‌کند که باید با ایجاد وحدت از آسیب دیدن اسلام و نظام جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه هوشیاری و بیداری اسلامی مسلمانان تمام فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، افزود: دشمنان با ایجاد نفاق و تفرقه درصدد ضربه زدن به اسلام و ارزش‌های اسلامی هستند.

فرماندار بستک بیان داشت: پیامبر عظیم الشان اسلام در عصر تاریکی و جهالت آن روز جامعه، متعالی‌ترین دستورات را برای جامعه بشری به ارمغان آورد و امروز مسلمانان باید با بکارگیری دستورات و پیروی دقیق از فرامین و سیره آن رسول گرامی جامعه اسلامی را به قلل رفیع افتخار و عزت نائل سازند.

مشتاق‌زاده یکی از راه‌های تحکیم وحدت میان مسلمانان را رجوع به اصول، قرآن و سیره شریف نبوی برشمرد و تصریح کرد: باید روح وحدت را بر اساس قرآن و سنت زنده کنیم.

وی از روحانیون به عنوان دژ محکمی در برابر توطئه‌های گوناگون دشمنان اسلام و نظام از بدو انقلاب تا به امروز نام برد و افزود: روحانیون منطقه همواره با حضور فعال و چشمگیر خود در عرصه‌های مختلف به ویژه در دوران جنگ تحمیلی و قبل از آن ثابت کردند که در راستای حفظ ارزش‌های این دین الهی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

فرماندار بستک با بیان اینکه روحانیون نقش مربیان ارزشی جامعه را بر عهده دارند، اضافه کرد: علمای واقعی ادامه دهنده راه پیامبر گرامی اسلام‌(ص) در راستای تثبیت حاکمیت الله و گسترش فرهنگ انسانیت در جامعه هستند.

مشتاق زاده با بیان اینکه مردم شهرستان بستک همواره تابع دستورات اسلام و قرآن بوده و هستند، افزود: حفظ وحدت اسلامی تحت لوای رهبری مهم‌ترین ویژگی مردم متدین این شهرستان است.

روابط عمومي دفتر نماينده ولي‌فقيه در امور اهل‌سنت هرمزگان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:وحدت شیعه و سنی ضرورتی انکارناپذیر است, | 13:27 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=