ما ملت ایران، بسیجی وار و با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری«مد ظله العالي» در برابر توطئه‌های دشمن
مدير، مدرسين و طلاب اهل سنت مدرسه علميه مظهر التوحيد تايباد
ما ملت ایران، بسیجی وار و با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری«مد ظله العالي» در برابر توطئه‌های دشمن ايستادگی مي‌كنيم

مدرسين و طلاب و مديريت مدرسه علميه اهل سنت مظهر التوحيد شهرستان تايباد طي بيانيه‌اي عاملان انفجار تروريستي در مقابل سفارت ايران در لبنان را محكوم كردند.



 

به گزارش روابط عمومي دفتر امور اهل سنت استان هاي خراسان؛ مدرسين و طلاب و مديريت مدرسه علميه اهل سنت مظهر التوحيد شهرستان تايباد طي بيانيه‌اي عاملان انفجار تروريستي در مقابل سفارت ايران در لبنان را محكوم كردند. متن كامل بيانيه بدين شرح است:

باسمه تعالی

قال الله تعالی : وقاتلوهم حتی لا تکون فتنه .

آمریکا وهم پیمانان خونخوارش از همان ابتدای انقلاب اسلامی ایران خود را سرافکنده ومنزوی دیده وهمواره برای  ضربه زدن به ملت ایران وانقلاب اسلامی تلاش می کردند. وبرای رسیدن به این هدف از هیچ گونه حیله وتوطئه ای دریغ ننمودند . دراین زمان با اجیر نمودن گروه های منزوی ، ترور و بمب گذاری ، از بین بردن نقاط حساس و استراتژیکی کشور عزیزمان می خواهند به خواسته های نامشروع وشوم خود که همانا تسلط بر ملت ایران وثروتهای خدادادی ایران اسلامی است برسند .

این جنایتکاران روزی بهترین یاران انقلاب را ترور کردند ، روز دیگر دیپلماتهای کشورمان را در افغانستان شهید نمودند ، زمانی نه چندان دور دانشمندان هسته ای کشورمان را ترور کرده وبا ایجاد جنگ روانی ، فرهنگی وجنگ نرم و حال با حمله به سفارت کشورمان در لبنان وکشته و زخمی نمودن عده زیادی از مردم بی گناه می خواهند مذاکرات هسته ای ایران وغرب را تحت الشعاع قرار داده وآنرا کم رنگ جلوه نمایند .  

لذا ما جامعه طلاب ومدرسین حوزه علمیه مظهرالتوحید تایباد ضمن تبریک هفته بسیج بر دلاورمردان بسیجی ،  این حمله ناجوانمردانه که باعث کشته شدن رایزن فرهنگی سفارت ایران و تعدادی دیگر از مردم بی گناه گردیده است را محکوم نموده واعلام می کنیم که همه ملت ایران بسیجی وار و با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در برابر توطئه های دشمن ايستادگی کرده و به هیچ عنوان از حقوق حقه خود عقب نشینی نخواهیم کرد .در پایان از تمامی کسانی که می خواهند با تشکیل گروههای مسلح در کشورهای اسلامی به طریقی خود را در قدرت سیاسی آن کشور شریک نمایند تقاضا داریم به جای کشتن مسلمانان در کشورهای اسلامی با یگدیگر متحد شده وبه اسرائیل جنایتکار این غده سرطانی که در قلب کشورهای اسلامی بوجود آمده است حمله نموده وبا اتحاد ملی وانسجام اسلامی آنرا از صحنه روزگار محو نمایند و بتوانند دوباره اسلام را در جهان احیا نمایند . انشاء الله

 

دفتر امور اهل سنت استان هاي خراسان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



value=