وحدت، نماد پیروزی هر ملت است

 

وحدت، نماد پیروزی هر ملت است

امام جمعه اهل سنت مسجد نور سراوان بر وحدت و اتحاد مسلمین تأکید و آن‌را رمز پیروزی در مقابل دشمنان اسلام بیان کرد.



 

مولوی عبدالصمد ساداتی، امام جمعه اهل سنت مسجد نور شهرستان سراوان  در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان بر وحدت و اتحاد مسلمین تأکید و آن را رمز پیروزی در مقابل دشمنان اسلام بیان کرد.

امام جمعه مسجد نور شهرستان سراوان با اشاره به آیات قرآن، اظهار کرد: وحدت یکی از نمادهای پیروزی هر ملت است به‌ویژه وحدت مسلمین، که قرآن آن‎ها را به وحدت کلمه دستور فرموده است و در هر برهه از زمان و تاریخ که ما بنگریم مسلمانان بر هر فرقه و مذهبی که بوده‎اند، وحدت کلمه و وحدت اسلامی را حفظ کرده‌اند.

مولوی ساداتی تصریح کرد: قرآن با صراحت، تکلیف مسلمانان را برای همیشه روشن کرده و با تعیین ملاک‌های روشن، مرز خودی را مشخص کرده است و ‌خداوند در قرآن می‌فرماید: محمد(ص) رسول خداست و کسانی‌که با او همفکر هستند از او پیروی می‌کنند، با کفار سخت بگیرند و ‌بین خودشان با رحمت، عطوفت و مهربانی برخورد کنند.

امام جمعه اهل سنت مسجد نور شهرستان سراوان بیان کرد: دشمنان از ایجاد همبستگی شیعه و سنی وحشت ‌و سعی دارند تا با ایجاد اختلافات اعتقادی بین این دو مذهب تفرقه بیندازند لذا ما مسلمانان شیعه و سنی نباید به آنان اجازه دخالت دهیم و با حفظ اتحاد میان خود مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنیم.

مولوی ساداتی خاطر‌نشان کرد: وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) نعمت بزرگ خداوند بر همه عالمیان است که برای ایجاد وحدت و یکپارچگی بین مردم و اصلاح امتش تلاش ‌کرد.

امام جمعه اهل سنت مسجد نور شهرستان سراوان به خدمات بی‌شائبه و خالصانه شهید شوشتری اشاره کرد و افزود: با آغاز مسئولیت سردار شوشتری، شاهد بودیم که ایشان تلاش بی‌وقفه‌ای را برای ارتقاء سطح امنیت و وحدت در منطقه شرق کشور آغاز کرده‌ بود و مرتباً در حال بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و بومی برای این منظور بود.

 

نهاد نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت واحد ايرانشهر

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:وحدت، نماد پیروزی هر ملت است, | 19:49 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=