تکفير مسلمانان در نزد خدا از بزرگترين گناهان است
امام جماعت مسجد گنبد کاووس :
تکفير مسلمانان در نزد خدا از بزرگترين گناهان است

امام جماعت مسجد گنبد کاووس گفت: تکفير مسلمانان در نزد خدا بزرگترين جرم است زیرا اسلام بر اتحاد و يکپارچگي بنا شده است .



 

"عبدالعزیزآخوند آخوندی" امام جماعت مسجد اهل سنت گنبد کاووس  در محکومیت گروه های تکفیری اظهارداشت: گروه های تکفیری افراط گر هستند و با این دسیسه ها می خواهند بین مسلمانان تفرقه و اختلاف ایجاد کنند و مانع شکوفایی و رشد بیش از پیش دین اسلام و امت محمدی شوند.

آخوندی تصریح کرد: ما در کتب اهل سنت داریم که می فرماید اگر مسلمانی رو به قبله بایستد و الله الکبر بگوید، نمی تواند مسلمانی دیگر را تکفیر کند و آنها باید در ایمانشان تجدیدنظر کنند و گروه های تکفیری در نزد الله تعالی جایگاهشان معلوم نیست.

وی بیان داشت: نه تنها علمای تشیع و اهل سنت ایران بلکه باید علمای اسلام در کل جهان اعمال قبیح و مذموم گروه های تکفیری را شدیدا محکوم کنند و نباید هیچ مسلمانی در مقابل این گروه های افراطی سکوت کنند که چرا سکوت مجامع اسلامی نسبت به این گروه های تکفیری نوعی خیانت بزرگ به اسلام و قرآن محسوب می شود.

وی افزود:مذهب تشیع و اهل سنت دو سنگر بزرگ اسلام در مقابل دشمنان اسلام هستند و وقتی که این دو سنگر اسلام کوچکترین اختلافات جزئی را بزرگ جلوه دهند این یک عمل غیر اسلامی است.

آخوندی اضافه کرد: فرمانده هر سنگر همان فرمانده مذهب است و اگر روزی این دوسنگر در مقابل یکدیگر بایستند، دشمنان اسلام خشنود می شوند.

وی گفت: تکفیر مسلمانان بزرگترین جرم در نزد خداوند متعال محسوب می شود و باید گروه های تکفیری در کردار و اعمالشان تجدید نظر کنند.

امام جماعت مسجد گنبد کاووس تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام چشم پیشرفت و تعالی دین اسلام را ندارند و می خواهند از پیشرفت روز افزون مسلمانان از طریق اختلاف انداختن بین آنان و بزرگ جلوه دادن این اختلافات جزئی بین آنها دو دستگی ایجاد کرده و با این کار به اهداف شوم خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: گروه های تکفیری همان دشمنان قسم خورده زمان حضرت رسول اکرم (ص) هستند که با حضرت رسول اکرم(ص) و قرآن کریم دشمنی و خصومت داشتند و امروز آنان در واقع می خواهند دین اسلام و امت محمدی را بی پایه و بی اساس جلوه دهند درحالی که کور خوانده اند و مسلمین جهان بر توطئه های آنان آگاهند و با جان و دل از دین اسلام وقرآن کریم محافظت خواهند کرد.

آخوندی اظهار داشت: تمامی مسلمانان جهان وظیفه دارند با گسترش اتحاد و یکپارچگی و جلوگیری از ایجاد تفرقه و دو دستگی در راستای گسترش جهانی دین اسلام تلاشی مضاعف داشته باشند و نگذارند دشمنان اسلام و قرآن به اهداف شوم خود برسند و باید مسلمانان این وحدت و اتحاد همیشگی را به جهان ثابت کنند.

تقريب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 2 آبان 1392برچسب:تکفير مسلمانان در نزد خدا از بزرگترين گناهان است, | 17:39 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=