نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری: گروه های تکفیری جایگاهی در بین مسلمانان ندارند
 
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری: گروه های تکفیری جایگاهی در بین مسلمانان ندارند

امام جمعه اهل سنت بانه اعمال ضد انسانی گروه های تکفیری و عوامل کشورهای غربی علیه مسلمانان در نقاط مختلف دنیا را محکوم کرد و گفت: گروه های تکفیری جایگاهی در بین مسلمانان ندارند.



 

"ماموستا عبدالرحمن خدایی" نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه اهل سنت بانه  در سنندج اظهار داشت: اسلام دین اعتدال و صلح بوده و همواره در آموزه های متقن اسلامی مسلمانان سفارش به برادری و اخوت شده اند. 

وی افزود: دشمنان اسلام با تمام توان خویش سعی می کنند تا چهره ای خشونت طلب از مسلمانان نشان دهند و به جهانیان اعلام کنند که اسلام دین جنگ و خشونت است. 

ماموستا خدایی تصریح کرد: همه این توطئه ها و دسیسه ها برای تسلط بر منابع خدادادی مسلمانان بوده و دشمنان می خواهند با ایجاد جنگ و آشوب در منطقه به این اهداف شوم خویش برسند. 

امام جمعه اهل سنت بانه اظهار داشت: حمایت از گروه های تروریستی و تقویت مالی و تسلیحاتی این گروه های ملحد از جمله برنامه های کشورهای غربی در منطقه بوده و آنان با این اعمال ضد انسانی می خواهند مسلمانان را از خانه هایشان کوچ داده و بر منابع خدادادی آنان مسلط شوند. 

ماموستا خدایی از ناآرامی های سوریه، عراق و افغانستان به عنوان نمونه های عینی دخالت کشورهای غربی و حرکت های ضد انسانی گروه های تکفیری نام برد و افزود: گروه های تکفیری جایگاهی در بین مسلمانان ندارند. 

وی تأکید کرد: دشمنان باید بدانند مردم مسلمان ایران در مقابل کسانی که بخواهند خدشه‌ ای به امنیت کشور وارد کنند قاطعانه خواهند ایستاد. 

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به دشمنان اظهار کرد: انجام چنین کارهایی جز اینکه اتحاد و روحیه شهادت ‌طلبی را در جامعه اسلامی افزایش دهد، چیزی دیگری برای دشمنان اسلام به دنبال نخواهد داشت. 

وی پیشرفت در حوزه ‌های مختلف را در سایه ‌ امنیت دانست و افزود: اگر امروز ما در امور دینی ، علمی، فرهنگی، نظامی و سیاسی در تمام دنیا حرفی برای گفتن داریم همه در سایه امنیت و آرامشی است که در کشور حکم فرماست لذا باید با تمام توان از این نعمت بزرگ الهی محافظت نماییم.

خبرگزاري تقريب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری: گروه های تکفیری جایگاهی در بین مسلمانان ندارند, | 19:35 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=