آشوب‌های مصر نتیجه تکیه مرسی به کشورهای غربی است
 
امام جمعه اهل سنت بیجار:
آشوب‌های مصر نتیجه تکیه مرسی به کشورهای غربی است

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: تکیه به کشورهای غربی و آمریکا به جای تکیه بر اسلام و قرآن از اشتباهات مرسی بود که اکنون این آشوب‌ها را موجب شده است.



 

ماموستا معروف خالدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد حضرت محمد(ص) ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقرب به درگاه الهی انسان را از هر گناهی دور کرده و راه‌های رسیدن به سعادت را برایش فراغ می‌سازد.

وی افزود: تقوا از آثار ایمان بوده و کسانی که ادعای ایمان دارند اما تقوای الهی ندارند، ایمان آنها نیز صحیح نیست.

خالدی با اشاره به ضرورت شناخت جایگاه امور اخلاقی در زندگی انسان‌ها افزود: این امور نیز برای عمل توسط بشر بیان شده و در سعادت آنها تأثیرگذار است به صورتی که کسی نمی‌تواند سایر مسائل را رعایت کرده و اخلاق را زیر پا بگذارد.

امام جمعه اهل سنت بیجار بیان داشت: در روایات اسلامی آمده که نیمی از دین شامل مباحث اخلاقی می‌شود بنابراین اخلاق دستکمی از امور عبادی ندارد.

وی در ادامه خطبه‌ها با اشاره به شیطنت‌های اسرائیل در رابطه با حکومت مصر بیان کرد: از اشتباهات بزرگ مرسی این بود به جای تکیه بر اسلام و قرآن به کشورهای خودباخته غربی و آمریکا تکیه کرد.

ماموستا خالدی اضافه کرد: مرسی به افراطی‌های داخلی هم مجال داد که به ادیان دیگر توهین کنند و در مقابل افراطی‌گری داخلی هیچ عکس‌العملی نشان نداد.

وی تصریح کرد: حکومت مصر باید حکومت و رهبری ایران اسلامی را الگوی خود قرار داده تا حکومتش دوام داشته باشد اما متأسفانه امروزه به اسرائیل مجال دادند که با کودتای نظامی خویش انقلاب را از مردم گرفتند.

امام جمعه اهل سنت بیجار با اشاره به بیداری اسلامی در برخی کشورها خاطرنشان کرد: امید است کشورهای اسلامی که در مسیر بیداری اسلامی قرار دارند از انقلاب مصر درس عبرت گرفته و نگذارند توطئه شوم اسرائیل و استکبار دست‌آوردهای انقلاب مردم را از آنها بگیرند.

خالدی در پایان اذعان کرد: ملت‌های مسلمان باید هوشیاری خود را در برابر دشمنان حفظ کرده و همچنین انقلاب ایران اسلامی را سرلوحه کارهای خویش قرار دهند.

خبرگزاري فارس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:آشوب‌های مصر نتیجه تکیه مرسی به کشورهای غربی است, | 10:27 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=