آغاز مرمت مسجد اهل تسنن روستای جانوری توسط جهادگران بسیجی


معنایی دیگر از وحدت اسلامی در شهرستان جاسک:
آغاز مرمت مسجد اهل تسنن روستای جانوری توسط جهادگران بسیجی

مسئول بسیج سازندگی شهرستان جاسک از آغاز مرمت مسجد روستای جانوری توسط جهادگران بسیجی شیعه و سنی شهرستان خبر داد.



 

 هاشم یوسف زاده در این باره گفت: تعامل بین اهالی شیعه و سنی در سطح شهرستان جاسک از قدیم الایام بسیار خوب و قوی بوده است و هر دو مذهب توانسته اند با اتحاد و همدلی برنامه های اجرایی را پیش برند.

وی با اشاره به اتحاد و همدلی در بین اهالی شهرستان جاسک، افزود: این تعامل تا جایی پیش رفته است که باعث شده است بسیجیان اهل تسنن و اهل تشیع در کنار هم برنامه های فرهنگی و هنری و حتی عمرانی بسیج را دنبال کنند که در بهترین اقدام با تشکیل بیش از 10 گروه جهادی در سطح شهرستان خدمات عمرانی و فرهنگی ارائه می شود.

یوسف زاده، در این راستا از برگزاری اردوی 10 تا 15 روزه گروه های جهادی متشکل از برادران شیعه و سنی در سطح شهرستان خبر داد و اظهار کرد: مسجد اهل تسنن روستای جانوری توسط جهادگران بسیجی مرمت می شود.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان جاسک، تفرقه افکنی فرقه وهابیت را یکی از معضلات سطح شهرستان عنوان و تصریح کرد: با اتحاد شیعه و سنی که برادان دینی همدیگر هستند هیچ گاه اجازه نفوذ فرقه هایی همچون وهابیت و تفرقه افکنی دشمنان نظام جمهوری اسلامی را نخواهیم داد.

یوسف زاده در پایان از اعزام گروه جهادی دامپزشکی جهت سم پاشی و واکسیناسیون دام های شهرستان جاسک خبر داد و گفت:این طرح با همت جهادگران بسیجی و اداره جهاد کشاورزی در سطح شهرستان انجام می شود.

شبستان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:آغاز مرمت مسجد اهل تسنن روستای جانوری توسط جهادگران بسیجی, | 18:9 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=