امام جمعه اهل سنت بیجار: انقلاب اسلامی نمودی از بازگشت مسلمانان به هویت اسلامی است
امام جمعه اهل سنت بیجار:
انقلاب اسلامی نمودی از بازگشت مسلمانان به هویت اسلامی است

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: انقلاب اسلامی ایران نمودی از بازگشت مسلمانان به هویت اسلامی است.



 

ماموستا معروف خالدی در خطبه‌های نماز پرفیض جمعه این هفته در مسجد حضرت محمد (ص) بیجار با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه اظهار کرد: امروزه بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدا است.


وی به موج بیداری اسلامی در خاورمیانه اشاره کرد و گفت: بیداری اسلامی منافع نظام سلطه را به خطر انداخته است.


خالدی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در تمامی زمینه‌ها برای کشورهای مسلمان الگویی به تمام معناست، اضافه کرد: رهبر فرزانه ایران حضرت امام خامنه‌ای با بصیرت برگرفته از قرآن و روش پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت (ع) توانسته‌اند تمامی ملت ایران را با وحدت با خود همراه سازند و الگویی برای انقلاب‌های دنیا باشند.


خطیب جمعه اهل سنت بیجار در ادامه ایران اسلامی را برترین الگو در منطقه برای بیداری اسلامی دانست و بیداری اسلامی را نشأت گرفته از انقلاب، رهبری و شهادت‌طلبی ملت ایران عنوان کرد.


خالدی اضافه کرد: دشمن باید بداند که بیداری امت‌های اسلامی به هیچ قیمتی قابل بازگشت نیست و روز به روز بر این بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب ایران افزوده خواهد شد.


وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) درباره بیداری اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، تجدید حیات اسلام در جهان است و امام خمینی (ره) در بیان جایگاه انقلاب اسلامی ایران در بیداری اسلامی فرمودند انقلاب ما منحصر به ایران نیست، انقلاب مردم ایران آغاز انقلاب بزرگ جهان اسلام بوده و انقلاب اسلامی نمودی از بازگشت مسلمانان به هویت اسلامی است.


خالدی خاطرنشان کرد: اقدامات اخیر دشمنان با کشتار مسلمانان بی‌گناه و ایجاد تفرقه میان شیعیان و اهل سنت همراه است که دشمنان باز هم با درب‌های بسته روبه‌رو خواهند شد.


امام جمعه اهل سنت بیجار با اشاره به نامگذاری 14 تیرماه به نام روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اظهار کرد: امروزه شهرداری یک ارگان صرف خدماتی نیست بلکه این نهاد در امور اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی وارد شده؛ بنابراین نامگذاری یک روز به نام شهرداری‌ها ضروری بوده است.


وی در پایان با اشاره به فعالیت گسترده و چشمگیر شهرداری بیجار تصریح کرد: با تلاش‌های این نهاد سختکوش امید است این شهرستان در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرد.

پايگاه اطلاع رساني مرکز بزرگ اسلامي غرب کشور


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 22 تير 1392برچسب: امام جمعه اهل سنت بیجار: انقلاب اسلامی نمودی از بازگشت مسلمانان به هویت اسلامی است, | 22:27 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=