71 درصد از مردم کردستان به حسن روحانی رای دادند
استاندار کردستان:
71 درصد از مردم کردستان به حسن روحانی رای دادند
سنندج- استاندار کردستان گفت: از میان 6 کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی با 71 درصد بیشتری آرای مردم استان را به دست آورد.

استاندار کردستان در گفتگو با خبرنگار کردپرس از حضور حماسی مردم استان در انتخابات قدردانی کرد و اظهار داشت: پیش‌بینی خلق حماسه سیاسی در کردستان به واقعیت پیوست.
علیرضا شهبازی افزود: حسن روحانی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از 618 هزار و 633 رای ماخوذه استان، 438 هزار و 302 رای، برابر با 71 درصد آرا مردم استان را کسب کرد.
 شهبازی با بیان اینکه یک میلیون و 61 هزار و 544 نفر از جمعیت حدود یک و نیم میلیون نفری استان واجد شرایط رای دادن بودند، گفت: بر اساس شمارش و نتیجه اعلام شده مجموع آراء دکتر حسن روحانی 71 درصد کل آرای ماخوذه کردستان را تشکیل می دهد.
وی گفت: محمدباقر قالیباف با 75 هزار و 519 رای، محسن رضایی میرقائد با 49 هزار و 705 رای، سعید جلیلی با 30 هزار و 195 رای، علی اکبر ولایتی با 17 هزار و 884 رای و سید محمد غرضی با هفت هزار و 68 رای به ترتیب دوم تا ششم شدند.
استاندار کردستان تصریح کرد: بیش از 62 درصد افراد واجد شرایط در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان حضور پیدا کردند.
وی مشارکت مردم کردستان را در انتخابات ریاست جمهوری خوب توصیف کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری در استان در 10 شهرستان، 29 شهر، 31 بخش و هزار و 742 روستای استان برگزار و همچنین بر اساس آیین نامه و بخشنامه ستاد انتخابات، در هزار و 339 روستای استان، انتخابات شوراهای اسلامی روستا برگزار شد.
شهبازی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات 71 هیات اجرایی و 24 هزار نفر از عوامل اجرایی فعالیت داشتند، اظهار داشت: 31 هیات اجرایی در انتخابات ریاست جمهوری و 41 هیات اجرایی نیز در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش داشتند که ضمن تبریک و تقدیر از مردم استان از همه عوامل تشکر می کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:71 درصد از مردم کردستان به حسن روحانی رای دادند , | 10:10 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=