نماینده ولی‌فقیه و مسئول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:انتخابات در ایران به امر بین‌المللی تبدیل شده است

نماینده ولی‌فقیه و مسئول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:انتخابات در ایران به امر بین‌المللی تبدیل شده است.

DSC08717

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به امر بین‌المللی تبدیل شده است و همه آزادی‌خواهان دنیا و ملت‌های مسلمان به ایران اسلامی به عنوان محور بیداری و الگوی آزادی‌خواهی می‌نگرند.

آیت الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در شصت و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در سنندج از عدم حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های عضو این شورا به شدت انتقاد کرد و افزود: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی و متولی امر  در استان به حوزه فرهنگ توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی افزود: فرهنگ زیربنای توسعه و تعالی سایر حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و حتی اقتصادی بوده و هرگونه غفلت از این مهم زمینه‌ساز صدمات جبران‌ناپذیری خواهد بود.
مسئول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خواستار پیگیری عدم حضور تعدادی از مدیران در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان شد و اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم که در راستای ارتقای حوزه فرهنگ و نهادینه کردن مبانی ارزشی در جامعه تلاش کنیم.
آیت الله حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کردستان یک استان فرهنگی است وظیفه مسئولان و مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی در استان دوچندان شده و باید توجه به امر فرهنگ و نهادینه کردن مبانی فرهنگی در جامعه را در رأس امور و فعالیت‌های خود قرار دهند.
وی افزود: با ارتقای فرهنگی شاهد ارتقای سایر حوزه‌ها نیز خواهیم بود لذا تا زمانی که به مقوله فرهنگ آنچنان که شایسته است نپردازیم شاهد تحولاتی شگرف نخواهیم بود.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان خواستار عملیاتی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی و توجه مدیران و دستگاه‌های عضو به این مصوبات شد و تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی یکی از مهم‌ترین شوراهای تأثیرگذار در استان بوده و نباید مدیران نسبت به آن کم‌توجه باشند.
آیت الله شاهرودی در بخشی دیگر از سخنان خود به مبحث انتخابات و حضور گسترده مردمی در این عرصه اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به امر بین‌المللی تبدیل شده است و همه آزادی‌خواهان دنیا و ملت‌های مسلمان به ایران اسلامی به عنوان محور بیداری و الگوی آزادی‌خواهی می‌نگرند.
وی افزود: دشمنان تمام توان خود را برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات به کار گرفته‌اند و این امر وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.
مسئول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اظهار داشت: دشمن‌شناسی و بصیرت‌افزایی از جمله ابزارهای مقابله با توطئه‌های دشمنان بوده و باید همه ما با تکیه بر مشارکت گسترده مردمی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
آیت الله شاهرودی خاطر نشان کرد: باید به این مهم توجه داشته باشیم که مشارکت و حضور گسترده مردم استان در انتخابات زمینه‌ساز سرمایه‌گذاری و جلب اعتماد سرمایه‌گذاران برای عمران و آبادانی کردستان خواهد بود چرا که حضور کم‌رنگ مردم در پای صندوق‌های رأی نمودی از عدم ارادت و همبستگی ملی آنان بوده و زمینه‌ساز بی‌اعتمادی سرمایه‌گذاران خواهد بود.
وی در پایان افزود: خوشبختانه مردم ولایت‌مدار کردستان هر ساله با درک این موضوع و با مشارکتی گسترده به پای صندوق‌های رأی آمده و حماسه‌ای جاودانه را خلق کرده‌اند و توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را با حضور دشمن‌شکن خویش پاسخ داده‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



value=