امریکا برای گسترش جنگ مذهبی در منطقه تلاش می کند

روحانی لبنانی:

امریکا برای گسترش جنگ مذهبی در منطقه تلاش می کند
تنا – بیروت
 
رئیس حوزه امام صادق(ع) لبنان با انتقاد از اقدمات گروههای تروریستی و تکفیری در منطقه، تاکید کرد: امریکا با حمایت از این گروهها، برای گسترش دامنه جنگ مذهبی در منطقه تلاش می کند.

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شيخ "عفيف النابلسي" در سخنانی با بیان این مطلب، خاطرنشان کرد:آنچه گروههای تکفیری با حمایت های خارجی در کشورهایی مثل سوریه، عراق و پاکستان انجام می دهند اوج گمراهی و وحشی گری آنان را نمایان می سازد.
وی با اشاره به بحران سوریه، اظهار داشت:مسیر حوادث سوریه به سمتی پیش می رود که درگیری میان حکومت و مسلحان به جنگی مذهبی تبدیل شود.

این اندیشمند برجسته لبنانی در ادامه تاکید کرد: چراغ سبز امریکا و اسرائیل برای گسترش این جنگ آشکار است و این برای مقابله با صلابت موضع ایران و مقاومت اسلامی لبنان در رویارویی با سلطه امریکا و اسرائیل بر فلسطین و منطقه است.

وی افزود: دشمنان امت اسلامی می پندارند توانایی شکستن توازن منطقه را از طریق برافروختن آتش مذهبی و برانگیختن اختلافات شیعه و سنی دارا می باشند اما آنها در طرح هایشان شکست خواهند خورد و پرچم اسلام و وحدت اسلامی برافراشته خواهد ماند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:امریکا برای گسترش جنگ مذهبی در منطقه تلاش می کند, | 9:17 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=