لبیک ملت به ندای رهبری و تحقق حماسه
لبیک ملت به ندای رهبری و تحقق حماسه

نمایش حماسه سیاسی در صفوف فشرده مراکز اخذ رای


 

 

بالاخره بعد از 15 ساعت، فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و شورای اسلامی شهر چهارم به پایان رسید و حماسه سیاسی در سال 92 رسما به وقوع پیوست؛ حماسه‌ای که ماه‌هاست دشمنان ایران به دنبال ایجاد مانع در راه تحقق آن هستند اما مردم ایران باز هم ثابت کردند حامی انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش رجانیوز، طبق قانون قرار بود زمان رسمی انتخابات تا ساعت 18 باشد که حضور چشمگیر مردم در انتخابات سبب شد زمان رای‌گیری دو ساعت تمدید و تا ساعت 20 ادامه یابد. چند دقیقه دیگر به پایان رای‌گیری مانده بود که وزارت کشور بار دیگر زمان رای‌گیری‌ را تا ساعت 21 و بعد از آن نیز تا 22 تمدید کرد. حضور چشمگیر مردم ولایتمدار و حماسه‌ساز در تهران سبب شد که ستاد انتخابات کشور صرفا در تهران ساعت رای‌گیری را تا ساعت 23 تمدید کند. 
 
 
هم‌اکنون نیز ستاد انتخابات وزارت کشور زنگ پایان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را به صدا در آورد و مسولان شعب اخذ رای موظفند راس ساعت 23 درب شعب را ببندند و از رای دهندگان حاضر در حوزه اخذ رای راگیری کنند.
 
تحقق حماسه سیاسی؛ مردم منتظر حماسه اقتصادی هستند
 
چراغ اول در حماسه سیاسی امروز را رهبر معظم انقلاب شروع کرد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اولین دقایق آغاز فرآند رای گیری، پای صندوق حاضر شدند و رای خود را به صندوق انداختند. ایشان همچنین به بیان سخنان کوتاهی هم پرداختند وضمن تقدیر و تشکر از همراهی همیشگی ملت ایران با انقلاب اسلامی، صراحتا اظهارات مسئولان ایالات متحده آمریکا علیه انتخابات و سلامت آن را بی ارزش دانستند.
 
پس از رای رهبر انقلاب، کم کم سایر مسئولان کشور هم از گروه‌ها و طیف‌های مختلف پای صندوق آمدند و همزمان با آن، میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رای هم بالا می‌رفت و صف‌های مقابل شعب رای گیری طولانی‌تر میشد. هر چه به پایان زمان قانونی انتخابات نزدیک می‌شدیم، بر حجم حضور مردم هم افزوده میشد و باعث شد تا زمان رای‌گیری، چهار بار تمدید شود و نهایتا در ساعت 11 شب به پایان برسد.
 
همین حضور پرحجم مردم بود که سبب شد رئیس ستاد انتخابات استان تهران در این زمینه بگوید: "استقبال تا این لحظه در مقایسه با سال 88 بیشتر است و اگر همین طور ادامه داشته باشد استقبال در استان تهران به 70 درصد خواهد رسید."
 
 
پیام تبریک سیدحسن نصرالله
 
دبیرکل حزب‌الله لبنان هم در سخنان خود به مناسبت روز جانباز، به انتخابات ریاست جمهوری در ایران اشاره کرد و گفت: "این جشن استنثایی و بزرگ دموکراسی در ایران را به امام خامنه‌ای و ملت ایران تبریک می‌گویم، این ایرانی است که برخی می‌خواهند با آن دشمنی کنند در حالی که قدس و طرحهای آمریکایی را فراموش کردند، این ایرانی است که با حضور مردمی و پیروزی مردمی، الگویی برای دیگران ارائه می‌کند و امیدوارم این جشنهای دموکراسی، تمام کشورهای عربی و اسلامی را فراگیرد."
 
تحقق پیش‌بینی رهبر انقلاب در سال 88 درباره انتخابات 92
 
اکنون و پس از یک ماراتن 15 ساعته، مردم منتظر اعلام نتایج هستند که به تدریج از سوی وزارت کشور اعلام و توسط رسانه‌ها منتشر می‌شود. فارغ از هر نتیجه‌ای که حاصل شود، مردم ایران باز هم نشان دادند که اعتنایی به فضای تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی ایران ندارند و همیشه به فکر پیشبرد کشور خود به سمت پیشرفت هستند.
 
این مساله از آنجایی قابل توجه است که رسانه‌های خبری غربی در طول سال‌های اخیر بارها و بارها مدعی شده بودند که پس از حوادث سال 88 دیگر انتخابات ریاست جمهوری در ایران رونق ندارد؛ چیزی که رهبر انقلاب در شهریورماه همان سال 88 پاسخ آن را دادند: "ان‌‌‌شاءاللَّه خواهید دید در انتخابات آینده - که حالا دو سه سال دیگر است - همین مردم با وجود همین بازیگرى‌‌‌اى که مخالفان و دشمنان و غافلان و بى‌‌‌خبران داخلى کردند، یک حضور مستحکمِ قوى‌‌‌اى در انتخابات خواهند داشت - 1388/6/20"
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:لبیک ملت به ندای رهبری و تحقق حماسه, | 9:7 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=