وحشی‌گری وهابیت، کفار صدر اسلام را در ذهن مسلمانان تداعی می‌کند
 
وحشی‌گری وهابیت، کفار صدر اسلام را در ذهن مسلمانان تداعی می‌کند

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه تصاویری که در مورد وحشی‌گری‌های وهابیت منتشر می‌شود نشان می‌دهد که تاریخ در حال تکرار شدن است گفت: امروز می‌بینیم که وهابیون قلب یک مسلمان را بیرون می‌کشند و در دهان خود می‌گذارند که مانند کار هند جگر خوار در گذشته است.



 

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان، آیت‌ا... غلامعلی نعیم‌آبادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به وقوع زمین لرزه هفته جاری در بشاگرد، مواد غذایی، لوازم خنک کننده، نرسیدن به موقع کمک‌های مردمی و نبود توان پرداخت وام‌های بانکی برای بازسازی خانه‌ها را از مهمترین مشکلات مردم زلزله زده این منطقه اعلام کرد و رسیدگی بیشتر مسئولان را خواستار شد.

امام جمعه بندرعباس گفت: عربستان سعودی خاستگاه اندیشه وهابیت است و این مبانی و اندیشه همیشه در صدا و سیمای این کشور تبلیغ می‌شود.

نعیم‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه امروز بندرعباس افزود: امروزه یکی از منفورترین واژه‌های دنیا وهابیت است چون آدم کشی و تروریست را رواج می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: تصاویری که در مورد وحشی‌گری‌های وهابیت منتشر می‌شود نشان می‌دهد که تاریخ در حال تکرار شدن است. امروز می‌بینیم که وهابیون قلب یک مسلمان را بیرون می‌کشند و در دهان خود می‌گذارند که مانند کار هند جگر خوار در گذشته است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اظهار نظرهای من پیرامون انتخابات ریاست جمهوری فرد و یا شخص خاصی نیست و فقط معیارها را می‌گویم، اظهار داشت: حتی نزدیکان من هم نمی‌دانند که به چه کسی رای می‌دهم و یا در انتخابات قبلی به چه کسی رای داده‌ام، پس به این شایعات که من طرفدار چی کسی هستم گوش ندهید.

وی همچنین با بیان اینکه رعایت قانون و احترام به آن در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برای حفظ آرامش جامعه بسیار مهم است، اظهار داشت: یکی از عوامل ایجاد فتنه سال 88 رعایت نکردن قانون از سوی برخی از افراد بود که برای مدتی ناامنی را در جامعه به وجود آورد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه حق اعتراض فقط در چهارچوب قانون ممکن است، گفت: با احترام به قانون توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود و هیچ مشکلی در کشور به وجود نمی‌آید.

نعیم‌آبادی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: در مورد نامزدهای انتخابات تحقیق کنید و آنها را بشناسید تا برای رای و انتخابتان حجت شرعی داشته باشید.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تحقیق و شناخت نامزدهای انتخاباتی بسیار مهم است که از تنگ نظری و ضایع شدن حقوق آنان جلوگیری می‌کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به روز ارتباطات و روابط عمومی افزود: روابط عمومی آبرو، زبان و بیانگر رفتار یک اداره است پس باید از بهترین و برگزیده‌ترین نیروها برای جایگاه روابط عمومی انتخاب شود.

خطیب جمعه بندرعباس گفت: رعایت اخلاق، صبر و حوصله بسیار و خدمت به مردم از مهمترین ویژگی‌های یک روابط عمومی است.

نعیم‌آبادی با بیان اینکه یکم خرداد روز بهره‌وری و بهینه سازی مصرف نامگذاری شده است، افزود: اگر فرهنگ بهینه سازی مصرف در جامعه نهادینه شود پیشرفت و توسعه جامعه را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به هفته موزه و میراث فرهنگی گفت: هرمزگان ظرفیت‌های بسیاری در زمینه میراث فرهنگی دارد که تلاش و حمایت بیشتر مسئولان مربوطه را می‌طلبد.

نعیم‌آبادی افزود: حفظ میراث فرهنگی تنها افتخار به گذشتگان نیست بلکه استفاده و درس گرفتن از دستاوردهای گذشتگان در زندگی امروز است.

روابط عمومي دفتر نمايندگي ولي‌فقيه در امور اهل‌سنت هرمزگان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:وحشی‌گری وهابیت, کفار صدر اسلام را در ذهن مسلمانان تداعی می‌کند, | 20:6 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=