دشمنان با تبليغات فراوان به‌دنبال كم‌رنگ كردن حضور مردم در انتخابات هستند
 
امام جمعه روانسر:
دشمنان با تبليغات فراوان به‌دنبال كم‌رنگ كردن حضور مردم در انتخابات هستند

امام جمعه روانسر با اشاره به اين مطلب كه دشمنان با تبليغات فراوان به‌دنبال كم‌رنگ كردن حضور مردم در انتخابات هستند، گفت: در آستانه دو انتخابات بزرگ و سرنوشت ساز قرار داريم به همين سبب مردم بايد هوشيار و بيدار باشند و در اين امر دشمنان را ناكام كنند.



 

ماموستا ملا عبدالله غفوری، امام جمعه روانسر ‌25 ارديبهشت‌ماه با اشاره به اين‌كه در اين روزها وظيفه مردم در انتخابات كانديدای اصلح و انقلابی بسيار حساس و كليدی است، گفت: حضور حداكثری در انتخابات قدردانی از نعمت انقلاب و بزرگترين عامل پيروزی انقلاب اسلامی ايران پشتوانه مردمی آن است.

وی افزود: دشمنان با تبليغات فراوان و با هزينه‌های سرسام‌آور به‌دنبال كم‌رنگ كردن حضور مردم در انتخابات هستند كه بايد هوشيار و بيدار باشيم و دشمنان را ناكام كنيم.

ماموستا غفوری در ادامه تصريح كرد: در آستانه دو انتخابات بزرگ و سرنوشت‌ساز قرار داريم، كه در اين روزها وظيفه مردم در انتخاب كانديداهای اصلح و انقلابی بسيار حساس و كليدی است.

امام جمعه شهرستان روانسر انتخابات را تثبيت‌كننده جمهوريت نظام عنوان كرد و گفت: همه مردم بايد در اين صحنه از انقلاب حضور باشكوه داشته باشند.

وی با اشاره به اينكه ملت ايران با بصيرت، دشمن‌شناسی و با حضور به موقع در صحنه توطئه‌های دشمنان را برای تضعيف نظام و انقلاب در هم شكستند، مشاركت حداكثری و حضور همه‌جانبه مردم در انتخابات را موجب يأس و نااميدی دشمنان دانست و همه اقشار جامعه را به حضوری فعال و پر‌شور در انتخابات دعوت کرد.

ماموستا غفوری در پايان تصريح كرد: حضور گسترده مردم و انتخاب شايسته بايد مدنظر آحاد مردم باشد چرا‌كه حضور تك تك رأی‌دهندگان در پای صندوق‌های رأی خاری در چشم دشمنان است.

خبرگزاري ايکنا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:دشمنان با تبليغات فراوان به‌دنبال كم‌رنگ كردن حضور مردم در انتخابات هستند, | 19:58 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=