موج بیداری اسلامی در منطقه دشمنان را درمانده کرده است
 
مسئول مرکز بزرگ اسلامی مریوان:
موج بیداری اسلامی در منطقه دشمنان را درمانده کرده است

مسئول مرکز بزرگ اسلامی مریوان با تأکید بر وحدت و انسجام همه مذاهب اسلامی گفت: موج بیداری اسلامی در منطقه دشمنان را درمانده کرده است.



 

ماموستا عثمان کریمی مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان مریوان در مراسم گرامیداشت هفته معلم که با حضور مدرسین وطلاب مدرسه علوم دینی خوهران امام شافعی مریوان برگزار شد، اظهار داشت: حفظ وحدت و انسجام بین مذاهب اسلامی مهمترین سرمایه مسلمانان بوده و باید از آن محافظت کنند.

وی با محکوم کردن هتک حرمت گروه های تکفیری به ساحت مقدس صحابه پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: این گروه ها مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و هدفی جز ایجاد تفرقه در بین مذاهب اسلامی را ندارند.

ماموستا کریمی در ادامه سخنان خود با تبریک هفته معلم از زحمات مدرسین علوم دینی این شهرستان تقدیر نمود و اظهار داشت: شهید مطهری استاد علم و معرفت  و اخلاق طلبگی بود و امید است که طلاب علوم دینی نیز با الگو گرفتن از این شخصیت والا در جامعه نقش آفرینی کنند.

ماموستا رستمی از مدرسین علوم دینی شهرستان مریوان نیز در خصوص فعالیت طلاب در خصوص تحصیل علم و ارتقای مبانی اخلاقی مطالبی را بیان کرد و  بر توجه بیش از پیش طلاب جوان به این مهم تأکید کرد.

پايگاه اطلاع رساني مرکز بزرگ اسلامي غرب کشور


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:موج بیداری اسلامی در منطقه دشمنان را درمانده کرده است, | 19:55 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=