اختلاف شیعه و سنی فتنه و توطئه دشمنان اسلام است


 

 
امام جمعه پاوه در یادواره شهید محمد سعید رمضان البوطی در سنندج:
اختلاف شیعه و سنی فتنه و توطئه دشمنان اسلام است

امام جمعه پاوه گفت: تفرقه و نفاق بین مذاهب مختلف به خصوص شیعه و سنی بر ضد وحدت مسلمانان و جهان اسلام و این دین الهی است.



 

ماموستا قادر قادری 12 اردیبهشت ماه جاری در یادواره شهید محمد سعید رمضان البوطی که با حضور مولوی اسحاق مدنی مشاور رئیس جمهور در امور اهل سنت، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، آیت الله اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در سوریه، دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب، نماینده رهبر انقلاب در کردستان و جمع زیادی از علما و روحانیون برجسته اهل سنت و تشییع کشور در سنندج برگزار شد افزود: تاریخ اسلام مملو از توطئه علیه این دین توسط دشمنان بوده و همیشه با درایت از تن دادن به رذالت غیردینی محفوظ مانده  چون دشمنان می خواهند با هدف قرار دادن افکار مسلمانان، آنان را به جان هم انداخته و با این روش بر قدرت خود بیفزایند که این مهم نیازمند هوشیاری و آگاهی بیشتر از سوی مسوولان و بویژه روحانیون است.

ماموستا قادری با بیان اینکه توطئه ها و ترفندهای دشمنان آنی نیست و از قبل طراحی شده و امروز دشمن با تمام توان خود در صدد پیاده کردن این ترفندها و رسیدن به اهداف شوم خود است تصریح کرد: امنیت و عدالت دو اصل مهم در حفظ وحدت و بقای امت اسلام است و امروز به برکت وجود رهبران مدیر و مدبر و عقلانیت، توطئه های دشمن خنثی شده و ایران در امنیت پایدار به سر می برد.

وی اظهار داشت: دین اسلام قوی و سربلند بوده و دشمنان فکر مسلمانان را سرقت می کنند و آنها را به جان هم می اندازند تا به اهداف خود برسند و این هدف نهایی آنها برای ناکارامد جلوه دادن اسلام است.

ماموستا قادری در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه و نقش شهید البوطی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار همواره به عنوان یکی از بزرگترین عالمان سوریه شناخته می شد و آثار ارزشمندی در رابطه با مسائل دینی و تبیین مبانی اسلام به جامعه مسلمانان ارائه کردند و هیچگاه در کتب خود به مسائل مذهبی و فرقی اشاره ای نداشته اند.

 

خبرگزاري کردپرس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:اختلاف شیعه و سنی فتنه و توطئه دشمنان اسلام است, | 15:57 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=