مردم را به شرکت پرشور و حداکثری در انتخابات دعوت می کنم
 
امام جمعه مهاباد:
مردم را به شرکت پرشور و حداکثری در انتخابات دعوت می کنم

امام جمعه مهاباد در خطبه هاي نمازجمعه اين شهر گفت: مردم را به شرکت پرشور و حداکثری در انتخابات دعوت می کنم و از مردم می خواهم با انتخاب افراد اصلح برای اداره آینده کشور توطئه های دشمنان را همانند گذشته خنثی کنند.



 

امام جمعه مهاباد در بخش اول از خطبه های نماز جمعه این هفته در مورد عمل کردن به فرامین الهی فرمودند:خداوند راه و رسم زندگی کردن را به وسیله پیامبران برای انسانها فرستاده است ،راه نجات انسانها در دنیا و آخرت عمل کردن به فرامین الهی است و انجام دادن واجبات و پایبندبودن بر امر به معروف و نهی از منکر و صبرگرفتن بر مشکلات و سختیها رضایت خداوند را در بردارد.

حاج ماموستا قادر سهرابی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که در خردادماه سال جاری برگزار می شود فرمودند:مردم را به شرکت پرشور و حداکثری در انتخابات دعوت می کنم و از مردم  می خواهم با انتخاب افراد اصلح برای اداره آینده کشور توطئه های دشمنان را همانند گذشته خنثی کنند.

ایشان همچنین به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر رو روستا اشاره کردند و فرمودند: استکبار جهانی با حساسیت بالایی انتخابات خرداد ماه را در ایران زیرنظر دارد پس باید با آگاهی و هوشیاری کامل سرنوشت خود را در انتخابات رقم بزنیم و فریب مسائل حاشیه ای را که دشمنان به آن دامن می زنند نخوریم تا مشکلات جامعه به حداقل برسد.

خطیب نماز جمعه شهرستان مهاباد در ادامه با اشاره به روز ارتش و نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران فرمودند:ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و انواع فناوریهای مدرن هم اکنون به قدرتی بزرگ در منطقه خاورمیانه تبدیل شده است و با اقتدار از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع می کند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:مردم را به شرکت پرشور و حداکثری در انتخابات دعوت می کنم, | 17:20 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=