افزایش روند گردشگری میان ایران و اقلیم کردستان عراق
کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل خبر داد؛
افزایش روند گردشگری میان ایران و اقلیم کردستان عراق
اربیل ــ سال گذشته از سوی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل 300 هزار مورد ویزا برای شهروندان اقلیم کردستان عراق جهت سفر به ایران صادر شده و در مقابل 300 هزار تبعه ایرانی نیز از کردستان عراق دیدن کرده اند.
به گزارش کُردپرس، حسینی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل در این رابطه به سایت خبری " PUK media" گفت: سال گذشته حدود 300 هزار ویزا برای ساکنان اقلیم کردستان جهت سفر به ایران صادر کرده ایم که از این رقم 168 هزار و 500 ویزا مربوط به شهروندان اربیل بوده و همزمان در سال گذشته نیز حدود 300 هزار مورد ویزا برای اتباع ایران جهت سفر به اقلیم کردستان صادر شده است.
وی افزود: این رقم نشان می دهد که شمار گردشگران دو طرف نسبت به سالهای گذشته دو برابر افزایش یافته و این خود نشان میدهد که روابط دوستانه میان اقلیم کردستان و جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش مستحکم تر شده و امیدواریم سطح روابط دو طرف بیش از این نیز گسترش یابد.
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل همچنین با اشاره به سفرهای زیارتی اتباع ایرانی به عراق گفت: سال گذشته بیش از 600 هزار تن از اتباع ایرانی از جنوب عراق به ویژه شهرهای مقدس نجف و کربلا با هدف زیارت عتبات عالیات دیدن کرده اند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:افزایش روند گردشگری میان ایران و اقلیم کردستان عراق , | 17:6 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=