امروز اتحاد شیعه و سنی دشمنان اسلام را عذاب می دهد

 

امام جمعه اهل سنت جرگلان:
امروز اتحاد شیعه و سنی دشمنان اسلام را عذاب می دهد

خطیب جمعه اهل سنت جرگلان گفت:امروز یکپارچگی و اتحاد بی نظیر برادران تشیع و اهل سنت دشمنان اسلام را مورد عذاب و رنجش قرارداده است.



 

"آخوند صمدی" امام جمعه اهل سنت جرگلان درخطبه های نماز جمعه این هفته جرگلان اظهار داشت: ما امروز در دنیای اسلام پرچمدار وحدت هستیم و در جامعه ما شیعه و سنی در کنار هم و بامحبت و مهربانی زندگی می کنند که این موضوع دشمنان را آزار می دهد و دشمنان تلاش دارند با شیوه های مختلف، مسلمانان را در مقابل هم قرار دهند که باید هوشیار بود و با پیروی از دستورات خداوند متعال و راهنمایی های نبی مکرم اسلام، توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

آخوند صمدی تصریح کرد:آیه (واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا) مسلمانان را به اتحاد و دوری از اختلاف دعوت می کند و در زمره ی آیاتی قراردارد که در صدر آن، مومنان را به رعایت تقوای الهی فرامی خواند.

وی بیان داشت: رمز پیروزی مسلمانان وحدت و انسجام است که در قرآن کریم هم ذکر شده و امروز نیز ثابت شده است که رمز موفقیت و پیروزی مسلمانان در سایه اتحاد و برادری است.

وی افزود:مهم‌ترین و بی ‌نقص‌ترین سند وحدت مسلمانان، قرآن است و حركت در مسیر آیات و دستورات این كتاب الهی تنها راه برون ‌رفت مسلمانان از توطئه‌های دشمنان است.

امام جمعه اهل سنت جرگلان همچنین با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در پای صندوق های ریاست جمهوری خردادماه امسال، اضافه کرد: درانتخابات ریاست جمهوری و شهر و روستا، ملت ایران اعم از شیعه و سنی حضوری گسترده و یکپارچه در پای صندوق های رأی خواهند داشت و با این حضور حماسی بزرگترین حماسه سیاسی سال را خلق خواهند کرد.

آخوند صمدی خاطرنشان کرد: قطعا حضور حماسی ملت ولایت مدار ایران اسلامی در پای صندوق های رأی، همچون خاری برچشم دشمنان این نظام مقدس اسلامی خواهد بود و تمامی توطئه ها ودسیسه های مستکبران را خنثی و بی اثر خواهد کرد.

 

خبرگزاري تقريب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:امروز اتحاد شیعه و سنی دشمنان اسلام را عذاب می دهد, | 12:49 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=