غربی ها با ترویج مظاهر بی عفتی به جنگ با مسلمانان آمده اند

 

امام جمعه سنندج:
غربی ها با ترویج مظاهر بی عفتی به جنگ با مسلمانان آمده اند

امام جمعه سنندج خواستار هوشیاری و بصیرت روزافزون مردم نسبت به توطئه های دشمنان شد و گفت: غربی ها با ترویج مظاهر بی عفتی به جنگ با مسلمانان آمده اند.



 

ماموستا حسام الدین مجتهدی امام جمعه سنندج ظهر امروز(30فروردین) در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: تقویت مبانی دینی و اعتقادی در جامعه اسلامی و آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان با مباحث دینی زمینه را برای تعالی و توسعه همه جانبه کشور فراهم می کند.

وی افزود: هم اکنون کشورهای غربی با تکیه بر توانمندی رسانه ای و تبلیغاتی خویش به جنگ با اعتقادات و باورهای دینی مسلمانان آمده و در این مسیر نیز با ترویج مظاهر بی عفتی و بی حجابی سعی بر تسلط بر افکار مسلمانان دارند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: جوانان ایران زمین به ویژه جوانان کردستانی همواره در طول تاریخ چندین هزار ساله این سرزمین از رشیدترین و دلیرترین مردمان بوده و کشورهای غربی به خوبی می دانند که با تضعیف اراده جوانان تسلط بر جوامع اسلامی به آسانی میسر خواهد شد.

ماموستا مجتهدی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته خواستار فراهم کردن زمنیه های لازم برای ازدواج های ساده، آسان و به هنگام برای جوانان شد و اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی و خانواده ها در این خصوص مسئول بوده و هر گونه کم کاری زمینه ساز ناهنجاری ها و معضلات فرهنگی و اجتماعی خواهد شد.
 
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته از فراهم کردن اشتغال پایدار برای جوانان و تسهیلات لازم برای ساماندهی زندگی و معیشت آنان به عنوان دغدغه هایی نام برد که باید مسئولان استان در راستای رفع آن تلاش کنند.

ماموستا مجتهدی در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته تصریح کرد: امید است مردم ولایت مدار ایران اسلامی با حفظ وحدت و انسجام خویش همه توطئه ها و دسیسه های دشمنان را به فرصت هایی برای تعالی و اقتدار روزافزون کشورشان تبدیل کرده و در راستای کمک به هم نوعان خویش با جدیت و همتی مضاعف گام بردارند.

 

خبرگزاري شبستان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 1 ارديبهشت 1392برچسب:غربی ها با ترویج مظاهر بی عفتی به جنگ با مسلمانان آمده اند, | 12:41 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=