ایران اسلامی مترقی ترین نظامی سیاسی مبتنی بر آموزه های دینی است
 
امام جمعه اهل سنت بوکان:
ایران اسلامی مترقی ترین نظامی سیاسی مبتنی بر آموزه های دینی است

ماموستا خلیفه زاده با اشاره به دستاوردهای عظیم نظام مقدس اسلامی در طول سی و چهار سال اخیر، گفت: ایران اسلامی مترقی ترین نظامی سیاسی مبتنی بر آموزه های دینی است.



 

ماموستا عبد الرحمن خلیفه زاده امام جمعه بوکان در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: تعالی و عزت روزافزون مردم مسلمان ایران و همدلی و اتحاد آنان در عرصه های گوناگون به همراه تبعیت آنان از منویات مقام معظم رهبری توانسته است ایران اسلامی را به عنوان الگوی عملی پیشرفت و توسعه به جهانیان معرفی کند.

وی افزود: در سایه اتحاد و همبستگی بین اقوام و مذاهب اسلامی شاهد عزت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی در عرصه های گوناگون هستیم و باید با هوشیاری و بصیرت خویش از این نعمت الهی حفاظت کنیم.

امام جمعه بوکان در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته خواستار توجه بیش از پیش مردم نسبت به ترویج مبانی دینی و اعتقادی در جامعه شد.

ماموستا خلیفه زاده تصریح کرد: دشمنان با ترویج مظاهر بی حجابی و بی عفتی در جوامع اسلامی سعی بر تسلط بر افکار و عقاید مسلمانان دارند لذا باید در این عرصه با هوشیاری و دقت نظر گام برداریم.

پايگاه اطلاع رساني مرکز بزرگ اسلامي غرب کشور


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:ایران اسلامی مترقی ترین نظامی سیاسی مبتنی بر آموزه های دینی است, | 10:54 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=