وحدت بین مذاهب اسلامی بزرگترین موهبت الهی برای مردم ایران است
 
امام جمعه سنندج:
وحدت بین مذاهب اسلامی بزرگترین موهبت الهی برای مردم ایران است

امام جمعه سنندج وحدت بین اقوام و مذاهب مختلف اسلامی در کشور را بزرگترین موهبت الهی برای مردم ایران عنوان کرد و خواستار هوشیاری روزافزون مردم در مقابل توطئه های گسترده دشمنان شد.



 

"ماموستا حسام ‌الدین مجتهدی" در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار داشت: وحدت و همبستگی بین اقوام و مذاهب اسلامی از بزرگترین نعمت هایی است که خداوند متعال به ملت ایران ارزانی داشته و باید با هوشیاری و بصیرت روزافزون از این موهبت الهی محافظت نماییم.

وی افزود: در سایه وحدت و همدلی مردم و مسئولان شاهد عزت و تعالی روز افزون کشور در عرصه های مختلف هستیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که ملت ایران متحدتر از همیشه در برابر توطئه های آنان ایستاده است و به هیچ دشمنی اجازه تفرقه افکنی و توطئه را نخواهد داد.

ماموستا مجتهدی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته به سفر یک روزه رئیس جمهور و هیئت همراه به استان اشاره کرد و افزود: بدون شک نگاه ویژه مسئولان نظام برای پیشرفت و توسعه کردستان یکی از موهبت‌ هایی است که مردم این دیار به آن افتخار می‌ کنند و انتظار می‌ رود مسئولان و متولیان امر با تلاش و جدیت در راستای رفع دغدغه‌ های معیشتی مردم و به ویژه اشتغال جوانان گام‌ های مؤثری را بردارند.

وی افزود: رفع مشکلات معیشتی و دغدغه‌های جوانان در حوزه‌های اشتغال، ازدواج و ترویج مبانی دینی و اعتقادی زمینه را برای تعالی روزافزون ایران اسلامی در عرصه ‌های مختلف فراهم می ‌کند لذا امید است با بسیج همه امکانات و توانمندی های داخلی برای رفع این مشکلات چاره ای اساسی اندیشیده شود.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته به توطئه ها و دسیسه های کشورهای غربی در خصوص دور کردن جوانان مسلمان از هویت اسلامیشان اشاره کرد و خواستار توجه و دقت نظر خانواده ها و دستگاه های متولی امر در این خصوص شد.

خبرگزاري تقريب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:وحدت بین مذاهب اسلامی بزرگترین موهبت الهی برای مردم ایران است, | 10:48 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=