آیت الله اراکی شهادت علامه البوطی را تسلیت گفت
آیت الله اراکی شهادت علامه البوطی را تسلیت گفت
 
آیت الله "محسن اراکی" دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی شهادت علامه مجاهد الشیخ دکتر محمد سعید البوطی رئیس اتحادیه علمای سرزمین شام بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) متن این بیانیه به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحيم 



(مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلاً)



با حزن و اندوه خبر شهادت عالم بزرگ و اندیشمند اسلامی علامه مجاهد الشیخ دکتر "محمد سعید البوطی" رئیس اتحادیه علمای سرزمین شام را دریافت کردیم شخصیتی که همواره به خدمات ارزشمند خود به دین مبین اسلام و امت اسلامی و کشور برادر و دوست سوریه معروف و شناخته شده است. ایشان تمام زندگانی مبارک خود را برای دعوت به سوی خداوند متعال و وحدت امت و تقریب بین مذاهب اسلامی صرف کرده است لذا این خبر تأسف بار آثار بسیار ناگواری بر ما گذاشت.



مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی این جنایت غیر انسانی را که از سوی گروههای تروریستی مزدور به وقوع پیوست را محکوم نموده و به امت اسلامی و ریاست جمهوری، دولت و ملت کشور برادر سوریه تسلیت گفته و از خداوند متعال می خواهد روح آن فقید مغفور را غریق رحمت خود گرداند و او را در جنت خویش ساکن نماید و نیز به وابستگان این شهید صبر و اجر عنایت فرماید. إنا لله وإنا إليه راجعون



محسن اراکی


دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:آیت الله اراکی شهادت علامه البوطی را تسلیت گفت, | 20:48 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=