اتحادیه میهنی و جنبش گوران مذاکره می کنند

 

برای بررسی مسئله انتخابات آینده در اقلیم کردستان عراق؛
اتحادیه میهنی و جنبش گوران مذاکره می کنند
اربیل - مسئول مرکز ارتباطات سیاسی جنبش تغییر گفت مسئولان ارشد اتحادیه میهنی و این جنبش برای بررسی موضوع انتخابات آینده در اقلیم کردستان عراق به زودی نشست مشترکی برگزار می کنند.

به گزارش کردپرس، نشست مسئولان ارشد دو حزب اتحادیه میهنی و جنبش تغییر( گوران) قرار بود 20 مارس/ 30 اسفندماه و پیش از عید نوروز برگزار شود اما به علت فرارسیدن تعطیلات نوروز به تعوبق افتاد و تاکنون تاریخ مشخصی برای برگزاری آن تعیین نشده است؛ اما مسئول مرکز ارتباطات سیاسی جنبش تغییر می گوید این جلسه به زودی برگزار خواهد شد.

محمد حاجی، مسئول مرکز ارتباطات سیاسی جنبش تغییر در گفتگو با NRT محور گفتگوهای این نشست را بررسی مسئله انتخابات آینده و تحولات کنونی اقلیم کردستان عراق، عنوان کرد.

پیشتر منابع خبری علام کرده بودند این نشست ادامه نشست سال گذشته میان جلال طالبانی و نوشیروان مصطفی است که در آن دو طرف بر سر مواردی از جمله پارلمانی کردن سیستم سیاسی اقلیم کردستان عراق به توافق رسیدند.

هیئت اتحادیه میهنی برای دیدار با مسئولان جنبش تغییر متشکل از کسرت رسول علی، برهم صالح، ملا بختیار و هیرو ابراهیم احمد اعلام شده و هیئت جنبش تغییر را نیز عمر سیدعلی و مصطفی سید قادر به سرپرستی نوشیروان مصطفی، تشکیل می دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:اتحادیه میهنی و جنبش گوران مذاکره می کنند , | 19:58 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=