امام خمینی(ره) بزرگترین منادی وحدت در جهان اسلام است
 
مدیر مدرسه علوم ديني رحیمی اهل سنت بک پولاد جرگلان(بجنورد):
امام خمینی(ره) بزرگترین منادی وحدت در جهان اسلام است

مدیر مدرسه علوم ديني رحیمی اهل سنت بک پولاد جرگلان(بجنورد): گفت: حضرت امام خمینی(ره) برزگترین منادی وحدت در جهان اسلام است.



 

"حاج نظرآخوند رستگاری" مدرسه علوم ديني رحیمی اهل سنت بک پولاد جرگلان(بجنورد) در گفتگو با خبرنگار تقریب اظهار داشت: امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگری به وحدت و تبعیت از ولی فقیه نیاز دارد که درحال حاضر ولایت مطلقه فقیه درشخص مقام معظم رهبری است و بر همه ما لازم است از ایشان تبعیت کنیم.

آخوند رستگاری تصریح کرد: ما مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید به پیامبر خدا و اهل بیت آن حضرت افتخار کنیم و به دو امانتش (قرآن و اهل بیت) همان طور که فرمودند، چنگ زنیم و وحدت داشته باشیم.

وی بیان داشت: تنها راه نجات از ذلت ها و به دست آوردن عزت مورد نظر جوامع اسلامی، دوری جستن از حرکات تفرقه انگیز و حفظ صبوری و بردباری است و باید کشورهای اسلامی از رفتارهای تفرقه انگیز دوری کنند.

وی خاطرنشان کرد: وحدت در قرآن هم آمده است و خداوند متعال پیامبر (ص) را با رحمت و وحدت فرستاد و مسلمانان با بودن در كنار هم باید وحدت ومودت خود را حفظ كنند.

مدیرمدرسه علوم ديني رحیمی بک پولاد افزود: امروز کسانی که در پی ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی هستند بدانند که راه به جایی نخواهند برد و روز به روز بر وحدت و همبستگی این دو فرقه اسلامی افزوده خواهد شد.

آخوند رستگاری اضافه کرد: امروز دشمنان اسلام، وحدت مسلمانان را نشانه گرفته اند تا آن را به تفرقه تبدیل کنند از این جهت در جو و فضای کنونی تقویت و حفظ وحدت مسلمانان از همیشه لازم تر و مهمتر است.

خبرگزاري تقريب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:امام خمینی(ره) بزرگترین منادی وحدت در جهان اسلام است, | 17:47 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=