مولوی عبدالباقی یوسفی گفت: دشمنان ما می‌خواهند با هر حیله‌ای به انقلاب ما ضربه بزنند و ما بايد از آر
 
امام جمعه‌ي اهل سنت صالح آباد( خراسان رضوي):
قدر نعمت امنيت در كشورمان را بدانيم

مولوی عبدالباقی یوسفی گفت: دشمنان ما می‌خواهند با هر حیله‌ای به انقلاب ما ضربه بزنند و ما بايد از آرمانهاي انقلاب اسلامي دفاع كنيم و قدر نعمت امنيت در كشورمان را بدانيم.



 

به گزارش روابط عمومي دفتر امور اهل سنت استان هاي خراسان؛  مولوی عبدالباقی یوسفی امام جمعه‌ي اهل سنت صالح آباد،‌ بيان داشت: دشمنان اسلام و قرآن از بدو خلقت بشریت بدنبال شرارت بوده اند همان گونه كه نمرود در مقابل حضرت ابراهيم(ع) و فرعون در مقابل حضرت موسي(ع) ايستاد و با آنها دشمني كرد.

وي افزود: در زمان پیامبر(ص) ما هم دشمنانی بودند که قیام کردند و با پیامبر(ص) می جنگیدند و هر روز توطئه می کردند.

امام جمعه‌ي اهل سنت صالح آباد تصريح كرد: دشمنان ما می‌خواهند با هر حیله‌ای این انقلاب و نظام ما را منحصر گردانند. می خواهند با تحریمات خود جلوی انقلاب را بگیرند که کور خوانده‌اند.

مولوی عبدالباقی یوسفی ابراز داشت: قدر این امنیت در كشورمان را بدانیم امنیتی که بهترین امنیت در جهان است و اين نعمت دردست ما و درکشور ما است.

وي افزود: دشمنان اسلام، امریکا و انگلیس وقتی به کشور همسایه ما، افغانستان حمله کردند چه کارهایی کردند به هر خانه ای که وارد می شدند تجاوز به نوامیس مسلمانان می کردند درعراق چه کارهایی کردند بیاییم سنی وشیعه ید واحد باشیم.

وي افزود:  ما امتحان می شویم و خداوند ما را در این امتحان موفق و پیروز گرداند و کید دشمنان را به خودشان برگرداند.

وي در پايان بيان داشت: بخاطر این انقلاب خون ها ریخته شده است باید قدر نعمت نظام جمهوري اسلامي ايران را بدانیم. امروز دشمن ما بنا دارد با فشار اقتصادی ملت را زمین گیر کند و ملت را از انقلاب و پیگیری آرمانهایش منصرف کند.

روابط عمومي دفتر نمايندگي ولي‎فقيه در امور اهل‌سنت استان هاي خراسان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



value=