"احمدی نژاد از ملت و رهبری عذرخواهی کند"
"احمدی نژاد از ملت و رهبری عذرخواهی کند"
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۵

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به نصایح امروز مقام معظم رهبری به روسای قوا، گفت: عذرخواهی از پیشگاه ملت و رهبری کمترین کاری است احمدی نژاد برای جبران خطای خود می تواند انجام دهد.

حسین ابراهیمی در گفتگو با مهر، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبری و نصیحت ایشان به سران قوا، گفت: رهبری پیش از این نیز تذکر داده بودند که مراقب باشید اختلافات به نزاع نکشد و به سطح جامعه و مردم نرسد اما متاسفانه به این تذکرات عمل نشد و کار به جایی رسید که ایشان بار دیگر تذکر دادند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، افزود: رهبری اخطار دادند که اگر رئیس یک قوه بخاطر مطلبی که بررسی و تحقیق نشده ، دو قوه دیگر را متهم سازد خلاف شرع و قانون عمل کرده است؛ بنابراین رئیس جمهور بخاطر جرمی که انجام داده است و در عین حال بدلیل عدم رعایت نصایح رهبری باید از شخص رهبر معظم انقلاب عذرخواهی کند و این حداقل کاری است که احمدی نژاد در جبران خطای خود باید انجام دهد.

وی عذرخواهی از مردم را دومین اقدام رئیس جمهور برای جبران اشتباهش خواند و گفت: مردم با این همه مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و رئیس جمهور به جای اینکه به فکر رفع دغدغه های آنان باشد و حل مشکلات آنان را در اولویت کارهای خود قرار دهد، به اختلافات دامن می زند.

ابراهیمی گفت: واجب است که رئیس جمهور از مردم نیز عذرخواهی کند. ابراهیمی با بیان اینکه احمدی نژاد حرمت جایگاه ریسان جمهوری را حفظ نکرد، یادآور شد: رئیس جمهور باید از درگاه ملت عذرخواهی کند و ملتزم باشد که دیگر چنین تخلفی را انجام ندهد؛ چراکه رهبری در سخنان امروز خود یک تهدید آشکار داشتند که در صورت ادامه اینگونه اعمال، رفتار دیگری با این قانون شکنی ها خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:"احمدی نژاد از ملت و رهبری عذرخواهی کند", | 15:49 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=