بررسی تحولات عراق و سوریه/ سفر بارزانی به اروپا
محور گفتگوی مسعود بارزانی با احزاب کردستانی؛
بررسی تحولات عراق و سوریه/ سفر بارزانی به اروپا
اربیل- یکی از اعضای دفتر اتحاد اسلامی مباحث مطرح شده در جلسه رئیس اقلیم کردستان با احزاب کردستانی را بررسی نامه اخیر ابراهیم جعفری به گروههای سیاسی، حمایت از مطالبات قانونی معترضان در عراق و گزارش نتایج سفر مسعود بارزانی به اروپا اعلام کرد.
به گزارش کردپرس مولود باوه مراد در این مورد به سایت خندان گفت: در این جلسه ضمن حمایت از معترضان مناطق سنی نشین بر پاسخگویی به مطالبات قانونی آنها تأکید شده و شرکت کنندگان دراین نشست هشدار دادند این اعتراضات به پوششی برای حضور نیروهای بعثی و تندرو تبدیل نشود و جنگ مذهبی از آن شعله ور نشود.
حاضران در این جلسه تأکید کردند: تا جایی که اعتراضات در چهارچوب  قانونی مطرح شود از آن حمایت می کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: در این جلسه تحولات مناطق کردنشین سوریه نیز مورد بررسی قرار گرفت و شرکت کنندگان حمایت خود را از ملت سوریه و نفی دیکتاتوری اعلام کردند و بر لزوم دستیابی کردهای سوریه به حقوق خود تأکید کردند.
در این جلسه نادیده گرفتن حقوق کردهای سوریه از سوی مخالفین دولت سوریه یکی از مشکلات کردهای سوریه عنوان شده است.
احزاب اقلیم کردستان تأکید کردند بدون اعمال تبعیض از خدمات رسانی به کُردهای آواره سوریه دریغ نخواهند کرد.
این عضو اتحاد اسلامی در پایان گفت: مسعود بارزانی نیز در جلسه دیروز گزارشی از سفر خود به کشورهای اروپایی و شرکت در مجمع اقتصادی داووس سویس بیان کرد و نتایج این سفر را مثبت ارزیابی کرد.
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:بررسی تحولات عراق و سوریه/ سفر بارزانی به اروپا , | 18:57 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=