تقدیر رهبر معظم انقلاب از بصیرت، شجاعت و موقع شناسی ملت در خلق حماسه عظیم مردمی و باشكوه ۲۲ بهمن
 
تقدیر رهبر معظم انقلاب از بصیرت، شجاعت و موقع شناسی ملت در خلق حماسه عظیم مردمی و باشكوه ۲۲ بهمن

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(دوشنبه) در کلاس درس خارج فقه با تقدیر و تشكر از بصیرت، شجاعت و موقع شناسی ملت ایران در خلق حماسه عظیم مردمی و باشكوه ۲۲ بهمن، این حضور گسترده ی مردمی را حادثه ای بزرگ خواندند و تأكید كردند: حضور همه ی اقشار از پیر و جوان، زن و مرد در صحنه آن هم در شرایطی كه ۳۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است، بزرگترین نعمت الهی است كه باید همه ی عمر را برای آن شكر گزاری كرد.



 

رهبر انقلاب اسلامی ضمن مقایسه ی برگزاری سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی در ایران با سایر كشورهایی كه در آن انقلاب رخ داده است افزودند: هنر بزرگ و برجسته این است كه در ایران مردم خود، صاحبان انقلاب و كشور هستند و كار برگزاری جشن انقلاب بر دوش خود آنان است،‌ و به همین دلیل مردم از این ثروت عظیم، كه مایه ی عزت و استقلال آنهاست حمایت می كنند و هرجا كه نیاز باشد حضور خود را نشان می دهند.

حضرت آیت الله خامنه ای با تشكر از یكایك مردم ایران برای حضور به موقع در صحنه افزودند: درست در لحظه ای كه دشمنان استقلال و عزت ملت ایران انتظار داشتند كه مردم به ندای انقلاب و ندای جمهوری اسلامی پاسخ ندهند، مردم با حضور خود دشمن را ناكام و مأیوس كردند.

ایشان با تأكید بر اینكه دشمنان در تبلیغات تلاش می كنند كه این صحنه های عظیم مردمی را كمرنگ جلوه دهند افزودند: البته آنان واقعیات صحنه را می بینند و می فهمند و آن را تحلیل می كنند و به این نتیجه می رسند كه نمی شود با این ملت مواجه شد.

پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:تقدیر رهبر معظم انقلاب از بصیرت, شجاعت و موقع شناسی ملت در خلق حماسه عظیم مردمی و باشكوه ۲۲ بهمن, | 18:43 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=