شرکت حداکثری اهل سنت در راهپيمايی ۲۲بهمن
 
روحاني اهل سنت درميان عنوان كرد:
شرکت حداکثری اهل سنت در راهپيمايی ۲۲بهمن

امام جماعت مسجد اهل سنت خلفاي راشدين گزيک شهرستان درميان(خراسان جنوبي) گفت: امروز از برکت انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل شاهد متحد و يکي شدن مسلمانان در سراسر جهان هستيم که اين موضوع دشمنان اسلام را آزار مي دهد.



 

"مولوي احمدرضا رضايي" امام جماعت مسجد اهل سنت خلفاي راشدين گزيک شهرستان درميان(خراسان جنوبي) در گفتگو با خبرنگار با اشاره به شرکت حداکثري اهل سنت در راهپيمايي22 بهمن اظهار داشت:ما علماي اهل سنت با حضور چشمگير و وحدت آفرين در راهپيمايي بزرگ 22بهمن به دشمنان ثابت خواهيم کرد که ما وفادار به آرمان هاي مقدس امام، انقلاب و شهداء هستيم و پشتيبان واقعي مقام معظم رهبري مي باشيم و افتخار مي کنيم که رهبري همچون حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (مدظله العالي) داريم.

مولوي رضايي افزود: امام راحل حق بزرگي برگردن ملت ايران دارد و ما آحاد ملت ايران بايد تا جايي که توان داريم از ارزش هاي اين نظام مقدس محافظت و پاسداري بکنيم.

وي خاطرنشان کرد: محافظت از انقلاب اسلامي مهمتر از انقلاب است که امام خميني(ره) نيز درآن زمان فرمودند: حفظ انقلاب از واجبات است.

روحاني اهل سنت درميان اضافه کرد: 22بهمن روزي است که وعده هاي الهي درپيروزي مومنان و خواري ستمگران تحقق پيدا کرد و مردمي که سال هاي زيادي زيرسلطه مستکبران و نامردان روزگار بودند، الطاف خداوند شامل حال آنها شد و توانستند به رهبري امامي حکيم و توانا به سعادت و پيروزي برسند.

امام جماعت مسجد خلفاي راشدين گزيک گفت: انقلاب شکوهمندي که به فرمان حضرت امام و همکاري مردم و عنايت ويژه خداوند منان در بهمن57 پايه گذاري و تأسيس شد، امروز توانسته کشور وحدت آفرين درجهت گسترش وحدت و يکپارچگي براي جوامع اسلامي شناخته بشود که اين جاي سپاس از امام راحل و شهداي عزيز و شکرگذاري از خداوند سبحان را دارد.

مولوي رضايي همچنين با اشاره به توطئه افکني دشمنان اسلام در جهت تفرقه مسلمانان نيز، بيان داشت:امروز توطئه چينان بايد بدانند که ديگر مسلمانان هوشيار هستند و نخواهند گذاشت مسائل اختلافي بين آنها به وجود بيايد و هرگونه ترفندي را از سوي دشمنان اسلام با تحکيم برادري و گسترش وحدت اسلامي خنثي خواهند کرد.

خبرگزاري تقريب


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:شرکت حداکثری اهل سنت در راهپيمايی ۲۲بهمن, | 12:26 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=