نچیروان بارزانی در نشست اپوزسیون مطرح کرد: مخالفتی با اصلاح قانون اساسی نداریم
نچیروان بارزانی در نشست اپوزسیون مطرح کرد:
مخالفتی با اصلاح قانون اساسی نداریم
اربیل- نشست سه جانبه جماعت اسلامی، اتحادیه میهنی و حزب دموکرات کردستان عراق برگزار شد و سه طرف در کنفرانسی خبری به ارایه نظرات خود پرداختند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در این کنفرانس خبری علی باپیر رهبر جماعت اسلامی با اشاره به اینکه این نشست به منظور زمینه سازی برای به توافق رسیدن اپوزسیون با حکومت صورت گرفت تأکید کرد که اتحادیه میهنی و حزب دموکرات کردستان بیش از پیش آمادگی خود را برای همکاری با اپوزسیون اعلام کرده اند.

نچیروان بارزانی، نخست وزیر حکومت اقلیم کردستان نیز ضمن اعلام آمادگی برای مذاکره و گفتگو بر سر مطالبات اپوزسیون خاطرنشان کرد: هیچ مخالفتی با اصلاح قانون اساسی اقلیم نداریم.

وی با اشاره به ضرورت وحدت بین جریانات سیاسی اقلیم تأکید کرد: محدودیتی برای ادامه نشستها و تفاهم با احزاب اپوزسیون وجود ندارد.

طرفین در این دیدار زمانی برای برگزاری نشست پنج جانبه (حاکمیت با اپوزسیون) تعیین نکردند اما بر ادامه ی دیدارها تأکید کردند.

در این کنفرانس خبری، همچنین برهم صالح معاون دبیرکل اتحادیه میهنی گفت: ما از دستاوردهایی که در اقلیم کردستان به دست آورده ایم خشنودیم و معتقدیم وجود کاستی ها امری طبیعی است.
وی افزود: ما در تلاش برای رفع کاستی ها با تکیه بر قانون و توافق هستیم و معتقدیم تمام مشکلات از راه گفتگو قابل حل است.

براساس همین خبر، یک منبع آگاه به پایگاه خبر رسانی کومه ل نیوز گفت: به زودی نیچیروان بارزانی و دکتر برهم صالح با نوشیروان مصطفی رهبر جنبش تغییر و محمد فرج دبیرکل اتحاد اسلامی کردستان عراق نیز دیدار خواهند کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:نچیروان بارزانی در نشست اپوزسیون مطرح کرد: مخالفتی با اصلاح قانون اساسی نداریم , | 17:25 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=