مدير مدرسه علميه تعليم القرآن نشتيفان خواف:
هفته وحدت، تدبير مصلح بزرگ، امام خميني(ره) بود

مولوي عبدالغفور مسلمان گفت: چون وحدت مورد اهتمام ويژه شارع مقدس بود مصلح و انديشمند بزرگ يعني امام راحل(ره) به خاطر اطاعت از شارع مقدس و ايجاد وحدت بين مسلمانان جهان 12 تا 17 ربيع‌الاول را هفته وحدت ناميد.



 

به گزارش روابط عمومي دفتر امور اهل سنت استان‌هاي خراسان، مولوي عبدالغفور مسلمان، مدير مدرسه علميه تعليم القرآن نشتيفان خواف ضمن تبريك به مناسبت فرا رسيدن ايام ولادت حضرت ختمي مرتبت(ص) و فرزند بزرگوار ايشان حضرت امام جعفر صادق (ع) در گفتگو با اين روابط عمومي بيان داشت: ماه ربيع الاول هنگامه ميلاد فخر كائنات و اشرف مخلوقات سيد المرسلين و خاتم النبيين (ص) و هفته وحدت و توسعه همگرايي و اخوت است كه مسلمانان بايد آن را پاس بدارند.

وي با بيان اين كه مصلحان و دانشمندان عصر ما، اتحاد و همبستگي ملل و فرق اسلامي را خصوصا در اوضاع كنوني ضروري‌ترين نياز مي دانند تصريح كرد: امروز دشمن از همه سو به اسلام و مسلمين هجوم آورده و پيوسته با دلايل مختلف در پي تفرقه بين امت واحد مسلمين است.

مدير مدرسه علميه تعليم القرآن ابراز داشت: چون وحدت مورد اهتمام ويژه شارع مقدس بود مصلح و انديشمند بزرگ يعني امام راحل(ره) به خاطر اطاعت از شارع مقدس و  ايجاد وحدت بين مسلمانان جهان 12 تا 17 ربيع‌الاول را هفته وحدت ناميد.

وي افزود: وحدت اسلامي بركات زيادي دارد و از بركات آن به ثمر رسيدن خون شهيدان نهضت امام خميني ره و يكپارچگي ملت ايران بر محور رهبري امام بزرگوارمان  است.

مولوي مسلمان در ادامه گفت: مخالفين اتحاد مسلمين،‌ براي اين كه از وحدت اسلامي، مفهومي غير منطقي و غير عملي بسازند،‌ آن را به نام وحدت مذهبي توجيه مي‌‌كنند تا در قدم اول ما را شكست دهند.

وي تاكيد كرد: بديهي است كه منظور علماي روشنفكر اسلامي از وحدت اسلامي، حصر مذاهب به يك مذهب و يا اخذ مشتركات و طرد مفترقات نيست كه نه منطقي و نه عملي است بلكه منظور قرار گرفتن مسلمانان در يك صف در برابر دشمنان است.

روابط عمومي دفتر نمايندگي ولي‎فقيه در امور اهل‌سنت استان هاي خراسان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:هفته وحدت, تدبير مصلح بزرگ, امام خميني(ره) بود, | 23:11 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=