بارش سنگین برف زندگی عادی را در پیرانشهر مختل کرد

 

 

بارش سنگین برف زندگی عادی را در پیرانشهر مختل کرد

مهاباد - بارش سنگین و کم سابقه برف قطع جریان برق در شهرستان مرزی پیرانشهر را به همراه داشته و زندگی مردم این شهرستان را مختل کرده است .

 

به گزارش کردپرس، بارش برف کم سابقه برف در این شهرستان مرزی موجب قطع جریان برق شده است  و مشکلات عدیده ای برای شهروندان پیرانشهری موجب شده است .

به گزارش خبرنگار کردپرس، جریان برق در شهر پیرانشهر از ظهر روز چهار شنبه قطع بوده و تا زمان ارسال خبر هنوز جریان برق این شهرستان وصل نشده است .

ار تفاع برف که از روز دوشنبه در این شهرستان آغاز شده در مناطق شهری به بیش از یک متر و در مناطق روستایی نیز به بیش از دو متر رسیده است.

قطع جریان برق موجب از کارافتادن پمپاژهای آب شرب این شهرستان شده و از روز گذشته جریان آب این شهر نیز قطع شده است که با تلاش ماموران شرکت آب و فاضلاب و نصب ژنراتورهای تولید برق اضطراری مشکل تامین آب بخش عمده ای از شهر از عصر روز پنجشنبه مرتفع شده است .

قطع جریان برق همچنین موجب از کار افتادن شمار زیادی از واحدهای نانوایی در این شهر شده است که با تلاش مسوولان نان مورد نیاز این شهر از شهرهای همجوار تامین شده است .

به دلیل بارش برف و کولاک راههای ارتباطی تعداد زیادی از روستای پیرانشهر نیز مسدود شده و رفت و آمد در محورهای مواصلاتی اصلی نیز به کندی در حال جریان است .

مسوولان شرکت برق استان در تلاشند، با تامین جریان برق از شبکه انتقال شهرستان نقده بخشی از برق مورد نیاز این شهرستان را تامین کنند .

ورود یک سامانه بارش زا از مدیترانه به آذربایجان غربی موجب بارش برف در بیشتر مناطق آذربایجان غربی شده است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:بارش سنگین برف زندگی عادی را در پیرانشهر مختل کرد , | 19:26 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=