چه ساده باور میکنند پسران را دختران
چه ساده باور میکنند پسران را دختران

متاسـفانه قریب به اتفاق دخترا و پسرای این دوره زمونه خواسته یا ناخواسته به روابط غیر اخلاقی دوستی روی می آورند و از عواقب جبران ناپذیری که در کمین آنها نشسته بی خبرند و علت روی آوردن اونا هم به اینگونه روابط در بین آنها متفاوت هست.

 

دسته اول این دوستیها که قربانیان اونا، اکثر دخترای جوان هستن، اینطور بوجود میاد که این دخترا با وعده ی ازدواج از سوی پسرا مواجه میشن و پسرا هم ازدواج را بهانه قرار میدهن و دخترا بدون اطلاع خانواده ها و نیز قبل از مرحله ی شناخت پسرا از طریق محک زدن اونا، با اونا وارد روابط دوستی میشن و دوستی رو به خیال خودشون مقدمه ازدواج میدونن.

من در اینجا با دلایل عقلی و منطقی و واقعیات موجود در جامعه ثابت می کنم که این دوستیها نه تنها مقدمه ازدواج و خوشبختی دخترا رو فراهم نمی کنه بلکه مقدمه ای برای نابودی زندگی خودشون می باشد.

پسرایی که هنوز رنگ تفنگ را ندیده و سرد و گرم زندگی را نچکیده و از نظر مسئولیت پذیری برای ازدواج آماده نیستن و در این گیرو دار بیکاری شغلی هم با اون مدرک ناقص بدرد نخورشون برای خودشون دست و پا نکرده و پول جیبی اشونو هنوز بابای بازنشسته میده، با چرب زبانی و دروغ، نـاز دخـترا رو میکشن و خودشونو شـاهزاده با اسب سفید معرفی میکنن و براشون جملات عاشقانه زمزمه می کنن.

 

کلمات زیباست ترکیب چند کلمه زیبا جمله ای زیبا تری را درست میکنه و در پشت جلد دوستی این پسرا این عبارات نوشته شده اند مثل:


<< تو بهترین هدیه ای هستی که خدا در مسیر من قرار داده

تو اولین و آخرین عشق منی

من به درگاه خدا روزی هزار بار شکر میکنم که با تو آشنا شدم

نمی دونم نظر دیگران چیه ولی هر آنچه من از زیبایی توقع دارم در وجود تو هست

وقتی با تو هستم تمام غم های عالم رو فراموش میکنم

من بدون وجود تو احساس پوچی میکنم فقط درکنار تو احساس آرامش میکنم. >>


تمام جملاتی که گفتم کلماتی هستند که مطمئنا بعضی از عاشق پیشه ها و یا حتی شماها اونا رو شنیده باشید و یا بکار برده باشید

هر چند پسرای زرنگی را هم دیده ام که چون دخترای زرنگ به واهی بودن این جملات پسرا پی برده ان بدنبال کشف جملات جدیدی افتاده ان و یکی از پسرای دانشجو به من می گفت که جمله جدیدی را کشف کرده است و موقعی که اونو که به یه دختر گفته بلاخره تونسته اونو بقول خودش خر کنه و اون جمله اش این بود :

<< درست است که در این شهر قریب چند سال از بهترین عمر جوانی ام را برای گرفتن مدرک هدر دادم ولی خوشحالم که درعوض با تو آشنا شدم و خداوند شما رو به من هدیه داد. >>

ولی آیا این جملاتی که پشت جلدند، در داخل کتاب قلبشون هم یادی از اونها شده و یا با گفتن این کلمات می خواهند قلب طرف رو تسخیر کنند تا بهتر از جسمش استفاده کنند؟؟

اینها رو نگفتم که بگم اگه کسی این جملات رو بگه دروغ میگه و نیرنگه ، گفتم که اگه چنین چیزهایی رو شنیدین به منطق و قلبتون رجوع کنین و ببینین که آیا در داخل جلد دوستی شون هم چنین چیزی هست، یا فقط پیش پرداخت یه هوس خامه.  چون کسی که می گوید برای تو می میرد دروغ میگوید!! حقیقت را کسی میگوید که برای تو زندگی می کند.

بیچاره دختر که نمیدونه هدف واقعی اون پسرا اصلا خوشبخت کردن اونا نیست بلکه فقط لذت بردن از دخترا از طریق وعده های دروغین تا موقع فراهم شدن لذت جنسی دائمی شون هست که اون موقع هم معلوم نیست کدوم دختر بیگناهی رو در دام شهوت خود گرفتار خواهد کرد و تا اون موقع هم معلوم نیست به چندین دختر وعده های دروغین ازدواج میده تا لذت جنسی خودشو تامین بکنه. دخترای بخت برگشته هم که به هر پسر شرافتمندی که از طریق خانواده از اونا خواستگاری کرده به بهانه های مختلف جواب رد میده و به بخت خودش لگد مال میزنه و دلخوشی خودشو به رویاهای آن شاهزاده می سپاره که بلاخره با آن اسب سفید شاخدارش خواهد آمد و او را سوار بر آن کرده و به شهر افسانه ای ملکه ها خواهد برد تا اون دختر در اونجا ملکه ی زیباییها بشه، معلوم نیست تا کی؟؟

دخترا هم که از این رفتار احساساتی شون دست بر نمیدارن و با آنکه چندین بار فریب خورده ان، میگن که این یکی دیگه با دیگر پسرا فرق میکنه و دیگه صداقت اون براشون ثابت شده و پسره رو هم بخیال خودشون شوهر آیندشون میدونن.

حالا که پسر اعتماد دختر را جلب کرده و برایش کادوی والنتایین خریده و موبایلشو هم شارژ کرده و وعده جشن تولد را در کافی شاپ برج سفید داده و برای ماه عسل هم قول جزایر قناری را داده و با زرنگی هم به دخترا قبولانده ان که اونو را زن آیندشون میدونن و بعنوان شریک زندگی دوستشون دارن، زمینه را برای اصل کاری مهیا می بینه و بهش میگه که ما که حالا قلبا باهم زن و شوهر هستیم برای چه تا فراهم شدن زمینه ازدواج، خودمونو از لذت جنسی محروم کنیم و از همین حالا بدون فوت وقت رابطه جنسی خودمونو شروع کنیم ضمن اینکه از بابت سالم موندن بکارتت هم مطمئن باشن و ازاله اونو هم برای جزایر قناری نگه می داریم.

من به اینجور دخترای بیچاره که از روی سادگی شون باورشون شده اینجور پسرا، اونو را زن خودشون میدونن میخوام بگم که:

میگن خیانت وقتی شروع میشه که اعتماد کنی و این اعتماد در این دنیای پر از مکر و حیله چه جوری برای دخترا بدست اومده. پسرا بازیگرای ماهری هستن صدتا دوست دختر دارن و به همشون هم میگن که تو رو میگیرم. غافل از اینکه اون دخترا ساده و بیچاره هستن. دخترا با اینکه قلب صافی هم دارن هیج وقت به همسرشون خیانت نمی کنن مگر آنکه بیمار اون کار باشن ولی پسرا اکثرا تنوع طلب هستن.

متاسفانه بعضی از دخترا در دوستی با پسرا این اشتباه بزرگ را می کنن و برای اینکه رضایت پسرا رو جلب کنن، تقاضای رابطه ی جنسی اونا را قبول می کنن که مثلا اون پسر را از دست ندن. غافل از اینکه پسرا هیچ وقت با کسی که قبلا با اونا دوست بودن و یا رابطه جنسی داشتن عمرا ازدواج نمی کنن و موقع ازدواج خودشون هم دنبال دختری میگردن که قبلا با کسی دوست نشده باشه و شما هم با این کارتون نه تنها خودتونو به پسره ارزان فروختید بلکه پسره با دیدن این رفتارتون شما را فردی هرزه میدونه، آیا شماها اینو نشنیده بودین. چون پسرا این کار دخترا را به حساب سست بودنشون میذارن و میگن که اگه یکی دیگه هم، همچنین تقاضایی ازشون بکنه احتمال داره به اونم OK  بگه.

اینجور دخترا لحظه ای تصور کنن که اگه با اون پسرا رابطه جنسی داشتن  و بعد بفهمن که اونو را بازی میدادن و زن و شوهری در کار نیست، آن موقع چی میشه. میدونن در این وسط فقط اونا هستن که نابود میشن و به پسرا هم هیچ چیزیشون نمیشه و شاید هم این ماجرا رو با افتخار به دوستانشون تعریف کنن آیا ماجراهای این چنینی رو نشنیده و یا فیلم اونا رو ندیده ان.

اینجور دخترا برای این اشتباه بزرگشون باید هزینه های گزافی را  بپردازن که شاید به قیمت جانشان تمام شود. اولین هزینه آنها از دست دادن نجابتشون هست چرا که در کشورهای سنتی از جمله ایران، ابهت، پاکی، وفاداری دخترا و همه چیزشون نجابتشون هست و اگه دختری اونو از دست بده باید یه عمر پشیمانی، بدبختی و فلاکت بکشه و آیا میدونن که این حفظ نجابت هم فقط در حفظ بکارت نیست و این ساده لوحانه است که دخترا فکر میکنن که در دوران مجردیشون هر کاری می تونن بکنن و بعد برای همسر آیندشون حفظ نجابت را فقط در حفظ بکارت تعریف کنن.

برای پسرا عزیزترین شخص شون همسرشونه و اگه پسری بخواد با عزیزترین شخصش چنین کاری بکنه، بدونین که همه ی گفته های اون دروغه و اون دختر فریب خورده هم همسر اون پسر نخواهد بود.

دخترا، آیا خبر دارین بعضی از این دوست پسرای شما که اونو رو شوهر آیندتون میدونین بعد از رفتن با شما به پارک ، کافی نت، کافی شاپ، مسافرتهای دانشجویی و همسفر بودن با شما چه حرفهای خصوصی از شما به دوستانشان میگن و میگن که چه حالی کردیم جای شما خالی، آیا اینا وفاداریه که شما به امید همسر آینده بودنش با اونا دوست شدید.

 

اینجور پسرا میگن که؛ یه دوست دختر مثل یه آدامسه به خاطر اینکه:

1.داشتن یك بسته آدامس همیشه بهتر از داشتن فقط یك آدامسه !

2.فراموش نكنین كه پایان هر آدامسی سطل آشغاله پس برای هیچ آدامسی قیمت زیادی پرداخت نكنین !

3.هیچوقت آدمس نیم خردیه كسی رو به دهن نزارید !

4.جویدن طولانی هر آدامسی به جز بیمزّه شدنش حاصلی نداره !

5.حسرت آدامسی كه دور انداختید رو نخورید چون آدامسهای خوشمزه تر همیشه پیدا میشن !

6.ازدواج مثل قورت دادن آدمس هست. هیچ احمقی آدمسش رو قورت نمیده!

 

یه حرف معروف دیگه ای هم هست که میگن:

دختری صادقانه از دوست پسرش می پرسه که آیا بعد از ازدواج هم منو اینقدر دوست خواهی داشت، پسره هم میگه اگه شوهرت گیر، نده آره.

واقعا چه دوست پسرای وفاداری!! آخه اینجور پسرا اگه قصد ازدواج داشتن بجای دوستی پنهان خواستگاریشونو با خانواده دختر مطرح می کردن و با اونایی هم که دوست میشن فکر ازدواجو نمی کنن چون همانطوریکه گفتم مطمئنن فکر میکنن این دختر که حاضر به دوستی با ایشون شده (هر چند به نیت ازدواج ) اعتباری واسه ی یه عمر زندگی کردن نداره و میگن کسی که حاضر به دوستی بشه زن زندگی نمیشه و موقع ازدواج خودشون هم دختر بیچاره رو چند ماه تحقیق میکنن که قبلا دوست پسر نداشته باشه و به اون دختر هم بعد ازدواج خیانت خواهد کرد، چونکه قبلش پیش زمینشو داشته ان و زندگی دو نفره واسه ی اینا بی معنیه.

اینا پسرایی هستن که با روش ساده دوستی نمیشه شناخت چرا که رفتار اونا موقع دوستی با دخترا، همانند رفتارشون تو میهمانیه که در چنین مواقعی ذات و شخصیت اصلی شونو بروز نمیدن و شناخت اونا با این روش غیر ممکن هست.

روش صحیح شناخت دختر و پسر از همدیگه برای ازدواج اینه که روابط اونا با اطلاع قبلی خانواده ها محترمانه باشه و شناخت اونا هم از طریق محک زدن همدیگه و فارغ از مسائل احساسی باشه و قبل از ازدواج هم، روابط اونا وارد فاز احساسی نشه و هدف از ایجاد چنین روابطی هم غیر از ازدواج نمیتونه توجیه پذیر باشه.

<< مرد خوب و زن خوب یک دوست از جنس مخالف لازم دارد و آن کسی نیست بجز همسرش >>.

 

دسته دوم این دوستیها هم به این شکله که دخترایی هم هستن که میدونن قصد پسرا برای ازدواج با اونا نیست و پسرا هم علنا به طرف مقابلشون میگن که قصدشون از این دوستی، به اصطلاح برای شناخت و ازدواج با اونا در آینده نیست و به اون هم دلخوش نباشن و فقط برای خوشگذرانی دوران مجردی شون باهم دوست و شریک جنسی هستن و تا موقعی هم که مجرد هستن از همدیگه لذت ببرن و از تنهایی دوران مجردی هم دربیان، باز حاضر به دوستی با اینجور پسرا برای به اصطلاح تخلیه احساسات و ارضای غیر اخلاقی جنسی خودشون هستن و در دوران مجردی شون فکر می کنن که هر کاری که غریزه شون بخواد میتونن بکنن و میگن که شوهر آینده شون از کجا خواهد دونست که اونا در گذشته روابط جنسی با پسرا داشتن و به شوهرشون قبلا خیانت کرده ان و تا موقعی هم که یکی رو به تور بیندازن از لذت جنس مخالف بی نصیب نمانند، ضمن اینکه مخارج خوشگذرانی شونو هم با تن  فروشی در بیارن و به اصطلاح با یه تیر دو نشان بزنن و میگن که بعد از ازدواج دیگه اینجور روابط را کنار خواهن گذاشت.

ولی نمی دونن که حتی اگه خودشون هم نخوان رابطه جنسی را بعد از ازدواج ادامه بدن دوست پسراشون از این روابط دوستی و  رابطه جنسی، بعد از ازدواج اونا هم به این سادگی نخواهند گذشت و اتفاقا میگن که موانع هم از بین برداشته شده و وقت برداشت محصول نقشه های شوم گذشته شون هست چرا که پسرا خیلی زرنگ هستن و بیشتر برای بعد از متاهل شدن دختر برنامه ریزی میکنن و در دوران دوستی با دختر از اونا عکس یا فیلم دارن و یا حداقل صدای اونا رو با موبایل ضبط کرده ان و حتی نرم افزارهایی وجود داره که صداها رو بدون فشردن کلیدی بصورت اتوماتیک ضبط میکنه، چرا که در این دوستی ها دخترا حتی اگه با پسرا تماس بدنی هم نداشته باشن و یا باهم در جایی هم نباشند لااقل تماس تلفنی باهم داشته ان زیرا دوستی بدون تماس تلفنی غیر ممکن هست و پسرا این مدارک را برای روز بعد ازدواج دخترا و برای اخاذی جنسی از اونا نگه می دارن و در وقت مناسب با تماس با دخترا اونا رو تهدید می کنن که اگه با اونا رابطه جنسی برقرار نکنه عکس یا فیلم و یا صدای ضبط شده اونا رو به همسرش پست خواهد کرد که فاش شدن آنهم عواقب وحشتناکی حداقل طلاق را برای دختر در پی خواهد داشت و باعث خواهد شد زندگی مشترک او نابود بشه و در بین فامیل آبروش از بین بره و بلاخره بخاطر اسم گذاشتن بر روی آن که باعث خواهد شد تا آخر عمر هیچ مردی بخاطر سابقه خیانتش به همسر قبلیش برای ازدواج مجدد با اون به سراغش نره چون اونا هم احتمال خیانت مجدد اونو به شوهر آیندشون میدن و اینجاست که دخترا برای فرار از عواقب فاش شدن روابط دوران مجردی شون هم شده بر خلاف میلش به رابطه جنسی با دوست پسر قبلی اش تن در خواهند داد و خیانت آن دخترا مجددا در دوران متاهلی رقم خواهد خورد و فاش شدن این خیانت مجدد دیگه خودکشی دخترا را در پی خواهد داشت.

دخترایی که از پسرا انتظار وفاداری دارن آیا خودشون به همسر آیندشون وفادار مانده اند که چنین توقعی از پسرا دارند؟ و پسرایی که میگند عاشق همسر آیندشون هستند و از اون طرف هم رابطه غیر اخلاقی با دخترا دارن پس چرا با این رابطه غیر اخلاقی شون به همسر آیندشون یعنی به همون عزیزترین شخص شون بدترین خیانت را می کنند؟ آیا اینها تناقض در گفتار و عمل نیست؟ آیا می توان گفت که اگر واقعا عاشق همسر آیندشون بودن دیگر رابطه غیر اخلاقی هم با دخترا نداشتند.     

 

دسته سوم این دوستیها هم اینطوری شکل میگیره که در بین دخترا هم کسانی هستن كه از سادگی و پاكی بعضی از پسرا سوء استفاده می كنن و اونا رو در دام عشق پوشالی خودشون گرفتار می كنن و هر روز به بهانه های مختلف از جمله سالگرد تولد خود، جشن تولد فلان دوستم که لازمه شرکت دراونا هم خریدن کادو از طرف دوست پسرشون هست و نیز خرید لوازم آرایشی بهداشتی، خوشگذرانی تو کافی شاپ و همچنین موارد دیگه که رایجترین اون وادار کردن غیر مستقیم دوست پسراشون برای خرید کارت شارژ موبایل هست و پسر هم که برای ارتباط تلفنی مجبوره کارت شارژ بخره، شروع به خالی کردن جیب پسرا رو میکنن و این جیب خالی کردن پسرا هم بدون هزینه نیست و باید در عوض نیازهای جنسی پسر را برآورده کنه که اونم به قیمت از دست دادن نجابتشون تمام میشه و دخترا هم ضمن درآوردن خرج خوشگذرانی شون از پسرا هم لذت می برن. من یادمه که یه بار رفته بودم به یکی از مراکز فروش سیم کارت ایرانسل که یه پسری با دوست دخترش به اونجا اومد و از فروشنده درخواست یه سیم کارت اعتباری برای دوست دخترش کرد و در پایان خرید و امضای سند، فروشنده به اونا گفت که ایرانسل برای خریدارنش یه سیم کارت هدیه می فرسته، منم گفتم آقای فروشنده خوب شما هم یه هدیه به اینا بدین و روشم بنویسین << پیوندتان با ایرانسل مبارک >> و دیگه حالا زمانی شده که سیم کارت ایرانسل هست که جای عقد را گرفته و مراکز فروش ایرانسل هم نقش دفترخانه عقد را می کنن. در آخر هم اینجور دخترا زندگی این پسرا رو به تباهی می كشن و پسرا هم در این میان متحمل ضربه هایی جبران ناپذیری میشن.

 

دسته چهارم این دوستیها هم اینه که اندک پسرایی هم هستن که با جسارت و محبت، عشق پاک شونو با واقیعتهای زندگی نشون میدن و عمرشونو به پای معشوقشون میریزن. چون پسرا اگه کسی رو واقعا دوست داشته باشن با اون دوست نمیشن، سعی میکنن با اون که دوستشون دارن ازدواج کنن. و در مقابل اونا هم دخترا با دیدن یه پسر خوش تیپ تر از اون، شیفته دیگری میشن و به اون پسر عاشق پشت می کنن و به سراغ اون یکی دیگه میرن و به وفاداری اینجور دخترا هم نمیشه اعتماد کرد و یا اینکه در دوستی با پسری که اون پسر قصد شناخت اونو برای ازدواج داره، رفتاری همانند رفتار میهمانی از خودشون بروز میدن که در چنین روش شناخت دختر برای ازدواج از طریق دوستی هم، نمیشه ذات و شخصیت اصلی دخترا رو شناخت و بیشتر فیلم بازی می کنن.

 

دسته پنجم این دوستیها هم به این صورت که دخترا و پسرا رابطه دوستی شونو با جنس مخالف به رابطه دوستی با دو همجنس تشبیه می کنن و میگن که ما اصلا احساس نمی کنیم که با جنس مخالف دوست هستیم ما یک دوست اجتماعی هستیم. ما هم میدونیم که طبق خلقت هر جنسی برای جنس مخالفش انرژی جاذبه تولید میکنه نه به همجنس خودش و این دو دختر و پسر هم اگر همنام و همجنس شده ان، پس چرا بر خلاف طبیعت همدیگه رو دفع نمی کنن و برعکس هم همدیگه رو جذب می کنن؟؟ آیا قانون خلقت عوض شده که ما خبر نداریم؟؟ پس هر عقل سالمی میگه که این برخلاف طبیعت هست و حرف اینا ادعای کذبی بیش نیست و اینا فقط خودشونو گول میزنن چون روابط دختر و پسر قبل از ازدواج بیشتر به بازی موش و گربه شبیه هست تا دوستی اونا.

 

دسته ششم این دوستیها اینه که دخترا و پسرا برای کسب تجربه و مهارت در زندگی باهم دوست میشن ولی نمیدونن که همیشه اولین تجربه ها هستند که به یاد می مانند و تجربه های به یاد ماندنی را هم با فرد بیگانه تجربه می کنن نه با بهترین یارشون.

 

دسته هفتم این دوستیها هم اینه که دخترای پدر پولداری هم هستن که به پول هم احتیاجی ندارن و گرفتن اونو نوعی توهین به خودشون و حق الزحمه تن فروشی میدونن و فقط به دنبال خوشگذرانی خودشون هستن و از طرف مقابل فقط لذت جنسی میخوان. خوب اونا هم با کسانی ازدواج می کنن که به اصطلاح خودشون مثل اونا روشن فکر هستن و رابطه جنسی قبل از ازدواج را برای دختر و پسر آزاد میدونن. البته مسلم است که اینجور دخترای پدر پولدار، فقط با هنر پیشه ها ی معروف، خوانندگان موسیقی و فوتبالیستها، آنهم در ویلاهای شخصی و پارتی ها باهم می پرند و اونا هم اینگونه لقمه های بزرگی رو برای لذت جنسی شکار میکنن و میگن که شاید در وسط راه پسره را خر کردیم و باهم ازدواج کردیم.

 

دسته هشتم این دوستیها هم اینه که، خواننده ها و هنر پیشه های دختر و پسر و زنان و مردان معروفی هستن که به علت داشتن محبوبیت اجتماعی و گاها بین المللی قبل از ازدواج بخاطر ترس از آبرو ریزی فقط با افراد کاملا خصوصی خودشونو ارضاء میکنن و چون برای زنان معروف هم بعلت زشت شمرده شدن چنین روابطی در عرف جامعه، محدودیتهای زیادی هست، به خاطر ترس از لو رفتن شون بیشتر به همجنس بازی روی میاورن و به همین علت هست که در بین زنان برجسته همجنس بازی بیشتر از سایر اقشار جامعه دیده میشه.

 

و بلاخره دسته نهم این دوستیها هم اینه که، پسرایی هستن که هیچ چیز بغیر از ارضای جنسی و خوشگذرانی براشون مهم نیست و اصلا خودشونو در قید و بند تشکیل خانواده نمی دونن و هر روز با یکی هستن و تا آخر عمر هم تنوع طلب باقی می مونن که البته اینها هم مشتریان زن خاص خودشونو دارن و هیچ وقت هم سیر هم نمیشن مگر در زیر خروارها خاک.

 

باید بگم که اون چیزی از یاد این دختران و پسران داری دوست جنس مخالف فراموش شده جایگاه تعهد و وفادری به همسر آینده شون در دوران مجردی شون هست و اینو بدانند که اگر میخواهن همسر آینده شون هم به اونا تعهد داشته باشه و برای اونا وفادار بمونه، باید خودشون هم متقابلا به اونا وفادار بمونن. اینطوری نیست که ما در مجردی هر کاری که خواستیم بر طبق غریزه مون عمل کنیم بعد انتظار داشته باشیم که در زندگی مشترکمان یک قدیسه نصیب ما بشه.

معمولا دخترا و پسرای این دوره زمونه موقع ازدواجشون میگن که دیگر هیچ دختر و پسر سالمی تو جامعه پیدا نمیشه تا با اونا ازدواج کنیم، خوب باید هم پیدا نشه. شما تصور کنین که اگر هر پسری تو عمرش فقط با یک دختر دوست بشه دیگه به تعداد تمام پسران بی وفا، دختران بی وفا خواهیم داشت و دیگر دختر و یا پسر سالمی نخواهند ماند تا ما به سراغ اون برویم. در واقع ما جوانان این خودمون هستیم که این وضعیت را بوجود آورده ایم و اون موقعی که با یه جنس مخالف دوست می شدیم باید فکر انو می کردیم که ممکن هست یه فرد دیگه هم با شریک زندگی آیندمون دوست شده و انو مورد استفاده خودش قرار داده و ما بیخودی در شب زفاف با دیدن چند قطره خون جاسازی شده و فتح پرده دوخته شده، خودمونو قهرمان دوران مجردی ندونیم و سر خودمون کلاه نذاریم چون این نتیجه همان اعمال زشت خودمون هست که در دوران مجردی مرتکب شدیم و اگر آن موقعی که با دختر مردم حال می کردیم، به عمق زشتی کارمون پی می بردیم، دیگر هیچ وقت با یه نامحرم دوست نمی شدیم تا یه فرد بیگانه هم با شریک زندگی آیندمون اینطوری حال کنه.

حتی اگر کسی به قول خودش زرنگی کرده باشه و با داشتن دوست جنس مخالف تو دوران مجردیش، پسر یا دختر پاکی رو تور کنه اینو بدونه که بعدا گند اونم درخواهد اومد و موقعی که همسرش اون روابط غیر اخلاقی اونو تو دوران مجردیش بفهمه و ببینه که سرش کلاه رفته و مزد پاک موندنش وصلت با یه خیانتکار بوده، یه بلایی به سر همسرش میاره که بیا و ببین و معمولا مردها مزد خیانت زناشونو با طلاق می دهن که این هم موجب از هم پاشیدن زندگی آن دختر خیانتکار میشه و همچنین آبرویی تو فامیل براش نمیمونه و در خواستگاری های آینده هم بعلت بد نامی و سابقه خیانت هیچکس سراغش نخواهد رفت. اگر مرد به زنش خیانت کرده باشه که زنها هم نقطه ضعف مردا رو می دونن و از طریق همبستر شدن با مردان دیگه به اون متقابلا خیانت می کنن تا غیرت مرد را جریحه دار کنن. شاید بعضی ها بگن که ما بعد از متاهلی این روابط را ترک خواهیم کرد ولی گفتم که اگه خود دخترا هم بخوان ترک کنند هم دوست پسر دوران مجردیش از اون دست بر نخواهد کشید و با استفاده از مدارک نگه داشته شده از دوران مجردیش اونو مجبور به ایجاد رابطه خواهد و در برای پسرا هم همان دوست دختر قبلیش که پسر به اون وعده ازدواج داده بوده ولی پسر به اون خیانت کرده و اونو نابود کرده، بخاطر انتقام جویی از پسر، روابط جنسی که اون پسر با وعده ازدواج به اون باهش داشته و بعد بهش خیانت کرده و اونو ول کرده را به همسرش خواهد گفت تا بدون شوهرش قبلا چه کارایی کرده و عواقب فاش شدن خیانت گذشته مرد به همسر را هم توضیح دادیم که حداقل اون خیانت متقابل زن به شوهرش هست. به بهر حال دخترا و پسرای خیانتکار هیچ جای فراری از اعمال زشت گذشته شان نخواهند داشت.

بعضی از پسرا و دخترا هم هستن که اصل تعهد و وفاداری تو دوران مجردی را به آیندشون زیر سوال میبرن و میگن که ما که درعقد کسی نیستم برای چه به کسی که بهش تعهدی نداریم وفادار بمونم و اصلا مجبور نیستیم برای همسری که نداریم تعهد داشته باشیم و تعهد به همسر بعد از عقد شروع میشه؟؟

من میخوام به اینگونه افرادی که سطحی فکر می کنن، بگم که خوب با کسی که در آینده با اون ازدواج خواهید کرد اونم میتونه تو دوران مجردیش هر کاری بر طبق غریزه اش بکنه و بگه که من از کجا میدونستم که همسر شما خواهم شد. آیا تحملشو دارین؟ یا اگه پدر عروس تو جلسه خواستگاری همین سوال از شما بکنه آیا شما میتونین بگین که من که قبلا تعهدی به دختر شما نداشتم و تعهد من به دختر شما بعد از عقد شروع خواهد شد؟؟ پس استدلال اینگونه افراد کاملا سطحی واشتباه هست و تعهد حتی برای قبل از ازدواج هم لام هست و فقط بعد ازعقد شروع نمیشه.

عده ای از دخترا وپسرا هم میگن که هر نوع رابطه دوستی و جنسی مون به خودمون مربوطه و ربطی به همسر آیندمون نداره.

در جواب اینا هم باید بگم که اگه کارشون ربطی به همسر آیندشون نداره آیا می تونن جزئیات رابطه دوستی و جنسی شونو که تو دوران قبل از ازدواج داشتن به اونا بگن برای چه میترسین مگه نمیگین که ربطی به اونا نداره و طبق همین اصل خودتون اگه همسر آیندتون هم از روابط دوستی و جنسی اش با دیگران به شما بگه پس شما حق ندارین اعتراض کنین چون ربطی به شما نداره. آیا این استدلال خودتونو بازم قبول دارین؟

علاوه بر اون بدونین که یادمون باشه هیچ کس به تنهایی انسان کاملی نیست و ما با پیوند با جنس مخالف هستیم  که به تکامل می رسیم پس رفتار ما بغیر از خودمون به نیمه مکملمون هم مربوط میشه و باید قبل از یافتن نیمه گمشده مون هم امانتدار خوبی برای اون باشیم تا اون نیمه ما هم امانتدار خوبی برای ما باشه.

عده ای هم پا فراتر نهاده ان و ادای افرادی که خودشونو روشن فکر میدونن، در میارن و میگن که گذشته رابطه جنسی همسرشون براشون مهم نیست و براشون این مهم که بعد از ازدواج مال اونا باشه.

منم میگم که گفتن این جمله خیلی راحت هست ولی اینو بدونین که همه ما حتی کسانی که الان میگن براشون مهم نیست قطعا خیلی خیلی براشون مهم خواهد بود روزی این موضوع رو بفهمن و به یقین برسن که همچین چیزی بوده و این حساسیت در مورد خانمها بسیار بیشتره.

میخوام بگم حتی خانمهای محترمی که دارن میگن براشون مهم نیست و حاضرند با همچین شخصی ازدواج کنن زمانی که متوجه همچین موضوعی بشن رفتارشون تغییر خواهد کرد و تا مرد خانواده کمی دیر به منزل برسه سریع اولین چیزی که به ذهنشون میرسه خیانته.

اونایی که میگن گذشته ها ربطی به آینده نداره، باید بگم این گذشته ها هم زمانی برای خود آینده بود و این آینده هم زمانی گذشته خواهد شد و در واقع آینده، ادامه گذشته هست.

عزیزان این زندگیها پایدار نیست، خودتونو گول نزنید. حتی در آمریکا که پرچمدار سکس در جهان و آزادی جنسی در دنیاست این مساله موضوع مهمیه و خانواده های اصیل آمریکایی ( دقت کنید منظورم مهاجران نیست ) به این مطلب دقت زیادی دارند و نهایتا با همون دختری ازدواج می کنن که قبل از ازدواج باهاش دوست بودن.

خودم بعنوان یه آذری میگم که من قطعا با دختری که گذشته من براش اهمیتی نداره و میگه که براش مهم نیست که قبلا من احیانا رابطه جنسی داشتم یا نه، هیچ وقت ازدواج نخواهم کرد حتی اگه اون دختر خودش اصلا دوست پسر نداشته باشه، به این دلیل که اینو برگرفته از اصالت و روشنفکریش نمی دونم بلکه اینو به حساب بی بند و باری جنسی اون فرد میزارم که ارزشی برای ریاضت اخلاقی و سختیهایی که بخاطر تنهایی کشیدم و وفاداری که براش انجام دادم، قائل نیست.

جالب اینجاست که پسرایی که خودشون دوست پسر دارن فکر میکنن که فقط اونا هستن که به جنس مخالف علاقه دارن و اگه یک پسر دیگه با خواهر و یا دختر آیندشون دوست بشه به اصطلاح غیرتی میشن و می خوان که پسره رو بکشن ولی خودش نمیگه که آخه خودش هم با یه دختر بیگانه ای که دوست شده، اونم پدر و برادر داره و یه بار هم که شده خودشو جای برادر و پدر اون دختر بذاره تا بدونه که همه غیرت دارن و همه تعصب خواهر و دختر شونو دارن و تنها شما غیرتی تشریف ندارین و تنها شما ناموس ندارین و تنها خواهر و دختر شما نیستن که انسانن. یا اینکه اگه بدونه خواهر یا دختر آیندش با یه پسری دوست هستش اونا رو میکشه و میگه که آبروی ما رو بردین مثل اینکه خانواده دختری که باهاش دوست هستش آبرو ندارن و فقط خانواده اینا آبرومند هستش و به اصطلاح تافته جدا بافته هستن و یا اینکه به خواهر و یا دخترش میگه که نمی تونی غریزه ات کنترل کنی مثل اینکه ایشان آدم با اخلاقی تشریف دارن و خودشونو پیشگام کنترل غریزه می دونن.

من که تو جمعی، دوستی با جنس مخالفو رد می کردم، یه پسری بهم گفت که دیگه زمانه عوض شده و همه دوست جنس مخالف دارن و شما اشتباهی فکر می کنین و دوست جنس مخالف لازمه زندگی امروزی هست و ما همانطوریکه در زندگی به دوست جنس موافق لازم داریم به دوست جنس مخالف هم بعنوان دوست اجتماعی لازم داریم و شما از زمانه جا موندید و متمدانه فکر نمی کنین. من هم بهش گفتم که برای اینکه از جهالت در بیاییم و به قول شما متمدن بشیم، خوشحال میشم که این افتخار را از خانواده خودتان به بنده بدین تا ما هم به داشتن چنین برادر دوست دختری بخود ببالیم.

بعضی از پسرا هم برای توجیه اعمال خلاف اخلاقشون این استدلال را مطرح میکنن که آش داده را میخورن و اگر کسی کارت دعوت برام نفرسته سراغش نمیرم. من به اینها میگم که اگر کسی هم گفت خودت را به چاه بیندازید باز خواسته اونو اجابت می کنین. شما چطور اجابت خواسته اون دختر منحرف را با اصل تعهد و وفاداری به همسر آینده در دوران مجردی توجیه می کنین. اگر در مراسم خواستگاری پدر عروس همین سوال را از شما بکنه شما هم خواهید گفت که آش داده را میخورن شما که میگید این یه حقه پس چرا جرات گفتن اونو به پدر عروس ندارین مگر حق راست نیست. خوب اگر نامزد شما هم تو دوران مجردی اش دعوت رابطه جنسی پسری را اجابت کنه، انم طبق گفته شما میتونه بگه که آش داده از طرف پسره را میخورن آیا تحملشو دارین و یا اینکه خدای نکرده خواهر و یا دختر شما را توی خونه پسری بگیرن و اون پسر هم طبق گفته شما بگه که آش داده را میخورن آیا برای شما قابل قبول هست.

متاسفانه حالا جوری شده که اگه کسی دوست جنس مخالف نداشته باشه بیشتر تعجب آوره تا اونایی که دوست جنس مخالف دارن.

نمی دونم شماها از گند کاریهای بعضی از پسرا و دخترای این دوره زمونه خبر دارین یا نه که با عرض معذرت چه کارایی که نمی کنن و چه خیانتها که نمی شود. حتی بهترین اونا همانطوریکه گفتم، وفاداری و تعهد به همسر آینده رو مثل غربیها بعد از ازدواج میدونن، میدونین که اینم یعنی چی؟ من ندیدم پسری رو که از طرف خانواده زیاده تامین مالی بشه اما دست از پا خطا نکنه، در مورد پسرایی که خونه تنها داشته باشن ولی توش....... ، یا ماشین داشته باشن ولی دختر سوار نکنن و......

در کل باید بگم که در روابط دوستی دختر و پسر در هر سطحی که باشه، دخترا بصورت مستقیم ضرر میکنن و پسرا هم بصورت غیر مستقیم و علت اینکه پسرا بیشتر به سراغ روابط دوستی میرن اینه که چون ضررش به اونا بصورت غیر مستقیم هست، ازش غافلن و به این علت پسرا بیشتر از دخترا به همسر آیندشون خیانت می کنند چون لااقل در بین دختران هنوز هم کسانی پیدا می شوند که از این کار حیا دارن و بخاطر شرم از تقدیم جسم شان به پسرا دنبال کار خلاف نمی روند ولی پسرا برای انجام این کار زشتشون شرم ندارند و در بعضی موارد برای اون افتخار هم می کنند.

دخترا و پسرا، آخه ما چرا کاری کنیم که بخاطر دوستی بیخودی مون با دیگری، یکی دیگه هم با همسر آیندمون دوست بشه و اونو مورد استفاده خود قرار بده که در آن صورت همه ی ما ضرر خواهیم کرد. به نظر بنده همانطوری که گفتم اگه پسرا هم مطمئن شن که در روابط دوستی دختر و پسر، در هر سطحی که باشه پسرا هم بصورت غیر مستقیم ضرر میکنن( ضرر غیر مستقیم برای پسرا اینه که پسرایی که با دخترا دوست میشن حتما یکی دیگه هم با ناموس آینده ی اونا دوست خواهد شد) و دخترا هم اینو بدونن که اونا هم بدتر از پسرا و بصورت مستقیم ضرر میکنن( ضرر مستقیم برای دخترا هم این می تونه باشه که، با این کارشون عفتشونو از دست میدن، علاوه بر اینکه حتما دختر دیگه ای هم با شوهر آینده ی شون دوست هستش) و همچنین اگه ما خودمونو متعلق به همسر آینده مون بدونیم، با این دلایل منطقی اگه هر جوان عاقلی که به خوشبختی خودش فکر کنه می تونه خودشو از آلودگیها دور نگه داره و به همسر آیندش وفادار بمونه و لذت عشق پاکو بچشه.

در ضمن اینو هم در مورد دختر و پسرایی که دوست پسر یا دوست دختر داشتنو افتخار میدونن و به همجنسهای خودشون دوست پسر یا دوست دختر خودشونو پز میدن باید بگم که این نه تنها افتخار نیست بلکه با این کارشون به عشق شون و به شریک زندگی آیندشون خیانت می کنن. یعنی بدترین خیانت به عزیزترین شخص خود و آن کسی نیست بجز همسر آینده شون.

 

حرف آخر این که مقصر اصلی که باعث میشه دخترا در زندگی خیانت ببینن، خود دخترا هستن زیرا تا دخترا خودشون به پسرا OK  ندهند و اپن نگردند حتی پسرای هوسران هم به اونا جرات چپ نگاه کردن نخواهن داشت و به همسر آیندشون هم که دخترا هستن خیانت نخواهند کرد و اونا هیچ غلطی نمیتونن بکنن مگر اینکه خود دخترا با اپن گشتن شون چراغ سبز نشان بدن و اگر میخواهید اوج این فساد اینگونه دخترا را ببینید یه سری به سالن انتظار فرودگاهای کشور بزنید تا پسرای متعهد مانده ای که بخاطر عشق به همسر آیندشون به اونا وفادار مانده ان و جور تنهایی را بخاطر پاک موندن کشیده ان تا خودشونو سالم تحویل همسرشون بدن، حاصل وفادار ماندشون به همسر آیندشونو ببینن و بر سرنوشتی که در انتظار خودشون هست، گریه کنن و در نهایت اینجور پسرا فکر می کنن که برای آسوده زیستن در این دنیایی که بر پاشنه فساد می چرخد، مجرد ماندن بهتر از ازدواج کردن هست زیرا در آنصورت دیگر کسی را ندارن که بهشون خیانت کنه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:چه ساده باور میکنند پسران را دختران, | 18:33 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=