هر گاه ايمان و انگيزه مردمي به ميدان بيايد، کارها برکت مضاعف پيدا مي‌کند
رهبر معظم انقلاب در ديدار اعضاي مجمع خيرين سلامت کشور:
هر گاه ايمان و انگيزه مردمي به ميدان بيايد، کارها برکت مضاعف پيدا مي‌کند

حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز(دوشنبه) در ديدار اعضاي مجمع خيّرين سلامت کشور، مقوله «سلامت و بهداشت و درمان» را جزء اولويت‌هاي اصلي و مسائل درجه يک کشور خواندند و با تحسين فعاليت‌هاي مردمي صورت گرفته در اين زمينه تصريح کردند: هر گاه ايمان، توان و انگيزه مردمي به ميدان عمل بيايد، کارها برکت مضاعف پيدا مي‌کند و مشکلات حل مي‌شود.


 

 

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله خامنه‌اي با اشاره به نقش تعيين کننده مردم در تمام صحنه‌هاي مهم اعم از سياست، اقتصاد، سلامت، فرهنگ و آموزش و پرورش خاطرنشان کردند: اصل انقلاب اسلامي نيز متکي به همين حضور مردمي بود و چنانچه مردم به ميدان نقش آفريني وارد نمي‌شدند، کاري از سياستمداران و جريان‌هاي سياسي ساخته نبود.

ايشان با تأکيد بر اولويت داشتن مسئله سلامت، بهداشت و درمان بر بسياري از مسائل کشور، افزودند: مسئولان و دلسوزان بايد بنحوي برنامه ريزي کرده و مسائل را در عرصه اجرايي دنبال کنند که خيال مردم از مسئله درمان آسوده شود.

رهبر انقلاب اسلامي حفظ ساختار مردمي در اين‌گونه مجامع خيريه را مهم و ضروري برشمردند و افزودند: نبايد با غلبه دادن ساختارهاي بسته اداري، پويايي و نشاط را از مجامع مردمي سلب کرد.

حضرت آيت الله خامنه‌اي در بخش پاياني سخنان خود، بزرگ‌ترين مشوق براي خيرين را، به ثمر نشستن و بروز آثار عيني کارهاي خير خواندند و تصريح کردند: اين فعاليت‌هاي خيرخواهانه، رضاي خداوند متعال را نيز بدنبال خواهد داشت و هر کار خيري در ميزان الهي محفوظ است و از نظر دور نخواهد ماند.

در ابتداي اين ديدار، آقاي سيد رضا نيري دبيرکل مجمع خيرين سلامت کشور، گزارشي از ساختار، فعاليت‌ها و خدمات، برنامه‌ها و نيازهاي اين مجمع بيان کرد و اظهار داشت: اساس تشکيل و مبناي رويکرد مجمع خيرين سلامت کشور در طول سه سال فعاليت آن، بر اساس توصيه رهبر انقلاب مبني بر استفاده از ظرفيت‌هاي مردمي در حوزه سلامت بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 12 دی 1391برچسب:هر گاه ايمان و انگيزه مردمي به ميدان بيايد, کارها برکت مضاعف پيدا مي‌کند, | 17:36 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=