عزت امروز جهان اسلام مديون انقلاب اسلامي ايران است
 
سخنرانان درهمايش انجمن اسلامي دانشجويان آمريکا و کانادا :
عزت امروز جهان اسلام مديون انقلاب اسلامي ايران است

"مارک دن کاف" مقام مذهبي کليساي پروتستان لوتري شهر سنت آنتيو تگزاس با تاکيد براينکه اقليتي صهيونيست در آمريکا افکار عمومي مردم اين کشور را شستشوي مغزي داده اند، تاکيد کرد اين عده نه به فکر منافع اکثريت مسيحيت هستند و نه مسلمانان.


 

 

به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا به شهر هوستون تگزاس، مارک دن کاف در دومين روز از همايش انجمن اسلامي دانشجويان آمريکا و کانادا که در اين شهر در حال برگزاري است به تشريح وضعيت کنوني آمريکا در مقايسه به سه دهه پيش پرداخت و گفت : امروز کشور من از استانداردهاي اخلاقي فاصله گرفته و ميزان بدهي هاي آن آمريکا را به ورطه سقوط کشانده است.

وي افزود : بدون شک آمريکاي امروز هيچ تشابهي به آمريکاي دوران پدربزرگ و پدر من و يا حتي زماني که خودم جوان بودم، ندارد، امروز 49 سال بعد از ترور جان اف کندي که در دوم نوامبر سال 1963 اتفاق افتاد، پشت پرده آن ترور را متوجه شده ام و همچنين مي دانم چه کساني عامل نابودي معنوي آمريکا و فاصله گرفتن اين کشور از استانداردهاي اخلاقي هستند.

اين مقام مذهبي و سياسي که مخالف سياست گذاريهاي دولت آمريکا عليه ساير کشورها به ويژه عليه کشورهاي مسلمان است، اظهار داشت اقليتي صهيونيست با کنترل رسانه ها، افکار عمومي آمريکا را شست وشوي مغزي داده اند تا از منافع عده اي صهيونيست که کوچکترين منافعي براي آمريکا ندارند، حمايت کنند.

وي خاطر نشان کرد صهيونيست ها نه خواهان منافع اسلام هستند و نه مسحيت، اين گروه يعني ?ايالت متحده اسراييل? و تمام توان خود را براي درگيري ميان آمريکا و ايران به کار بسته اند.

مارک دن کاف در بخش ديگري از سخنان خود با انتقاد از سياست خارجي آمريکا اظهار داشت 37 سال قبل وقتي که 20 ساله بودم به اميد بهتر شدن اوضاع در آمريکا براي پيروزي رونالد ريگان در انتخابات تلاش کردم، اکنون متوجه شده ام که چه اشتباه بزرگي کردم و شرايط درکشورم نه تنها بهتر نشده بلکه به مراتب بدتر از گذشته شده است.

اين مقام سياسي مذهبي افزود : 17 تريليون دلار بدهي ملي آمريکا، 220 تريليون بدهي ناشي از طرح کد اجتماعي، مشکلات ايجاد شده در ذخاير ملي و هزينه هاي نجومي در انتخابات رياست جمهوري، کشورم را به ورطه سقوط نزديک کرده است.

مقام مذهبي کليساي پروتستان اظهار داشت در زمان حاضر ما در کشوري زندگي مي کنيم که با بدهيهاي نجومي، به لحاظ اخلاقي درشرايطي اسفبار و سرشار از رفتارهاي خشونت آميز و روابط جنسي غير مشروع قرار گرفته است.



**عزت امروز جهان اسلام مديون جمهوري اسلامي

در ادامه اين همايش "محمد العاصي" امام جمعه منتخب واشنگتن دي سي طي سخناني به تجزيه و تحليل نقش پيامبران براي برقراري عدالت پرداخت و گفت : پيامبران براي برقراري عدالت انواع سختي ها و فشارها را تحمل کرده اند.

وي با اشاره به وضعيت امروز مسملمانان در جهان گفت : امروز نيز مسلمانان با انواع فشارها و محدوديت ها مواجه هستند و همه ما وظيفه داريم در برابر سختي ها بايستيم و با بي عدالتي ها بجنگيم.

وي با اشاره به نقش پيروزي انقلاب اسلامي در بيداري اسلامي اظهار داشت : ايران امروز به عنوان ام القراي جهان اسلام در برابر انواع تهديدها، فشارها و تحريم ها ايستاده است.

العاصي اظهار داشت امام خميني (ره) از همان ابتدا مسئله دفاع از فلسطين را با جديت مطرح کرد و ايران به خاطر حمايت از فلسطين سخت ترين فشارها و تهديدها را تحمل کرده است.

وي با بيان اينکه امروز هم مسوولان جمهوري اسلامي ايران بر همان اعتقاد راسخ امام پايبند و مصمم هستند، خاطر نشان کرد: در واقع ما تا قبل از پيروزي انقلاب اسلامي يتيم بوديم و انقلاب ايران صاحب شخصيت شديم و عزت پيدا کرديم.

امام جمعه منتخب واشنگتن دي سي با تاکيد بر اينکه امروز ايران يک تنه در مقابل ظلم و کفر جهاني ايستاده است، گفت : مسلمانان وظيفه دارند که از رسالت امام که همانا رسالت اسلام است، قاطعانه دفاع کنند.

همايش انجمن اسلامي دانشجويان آمريکا و کانادا از روز جمعه گذشته با حضور 500 دانشجو مسلمان از شهرهاي آمريکا و کانادا و شخصيت هاي مذهبي و سياسي در شهر هوستون تگزاس در حال برگزاري است.

در اين همايش مسابقات قرآن کريم در سه رشته قرائت ، تفسير وحفظ درمرحله سني 6 تا 18 سال برگزار شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 4 دی 1391برچسب:عزت امروز جهان اسلام مديون انقلاب اسلامي ايران است, | 19:25 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=