صفحات پاره شده‌ قرآن در کامیون حامل سیب
 

صفحات پاره شده‌ قرآن در کامیون حامل سیب
اربیل ــ استفاده از صفحات قران کریم به عنوان کاغذ باطله در محموله 6 کامیون سیب صادراتی به اقلیم کردستان عراق در مرز حاجی عمران حیرت ماموران مرزی را برانگیخت.
 
 
به گزارش خبرنگار کردپرس، روزنامه الکترونیکی باس چاپ اربیل امروز نوشت: کاغذهای پاره شده به عنوان پوشال کاغذ که حاوی آیات قران کریم است در لابلای کارتن های سیب در بین محموله 6 دستگاه کامیون  مورد استفاده قرار گرفته است.
این محموله به مقصد اقلیم کردستان عراق بارگیری شده بود که روز پنجشنبه 19 آذر/ 9 دسامبر در حال عبور از مرز حاجی عمران، پس از بازرسی دستور توقیف آن صادر می شود.
روزنامه باس نوشته که به دلیل حساسیت موضوع 3 کامیون حامل سیب از سوی مسئولین مربوطه در مرز حاجی عمرات توقیف شده است.
همچنین سه کامیون دیگر که آماده ورود به خاک اقلیم بودند و بار سیب آنها به همان صورت با صفحات پاره شده قرآن پوشانیده شده است. در مرز تمرچین و داخل محدوده مرزی ایران متوقف شده است.
به گفته یکی از مسئولین واحد کنترل واردات محصولات کشاورزی مرز حاجی عمران، طبق دستورالعملهای صادره مآمورین مرزی موظف به بازرسی محموله های وارداتی محصولات کشاورزی می باشند چرا که‌ چند سال قبل نیز اتفاقی مشابه در مرز باشماق مریوان روی داد که در آن هنگام نیز کارمندان مرزی از دیدن صفحات پاره شده قرآن در میان محموله ها دچار حیرت شدند.
یکی از مسئولین گمرک حاجی عمران از احتمال طرح شکایت قانونی از طرف واحد قضایی مرزی در رابطه با این محموله خبر داد چرا که این عمل مصداق اهانت به مقدسات مسلمانان به شمار می آید.
طبق اطلاعات به دست آمده، تمامی این کاغذهای ریز شده از یک محل و در شهر ارومیه خریداری شده و میوه های وارداتی نیز از محصولات کشاورزی استان آذربایجان غربی می باشند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:صفحات پاره شده‌ قرآن در کامیون حامل سیب , | 13:30 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=