شرکت کنندگان در همایش بیداری اسلامی با صدور قطعنامه ای از جنبش بیداری اسلامی حمایت کردند

شرکت کنندگان در همایش بیداری اسلامی با صدور قطعنامه ای از جنبش بیداری اسلامی حمایت کردند

ارومیه – شرکت کنندگان در همایش بیداری اسلامی در ارومیه با صدور قطعنامه ای حمایت خود را از جنبش بیداری اسلامی و همچنین مقاومت مردم فلسطین ، غزه و سوریه ابراز داشتند.

در این قطعنامه که در هشت بند قرائت و با تکبیر حاضران مورد تایید قرار گرفت آمده است : ما حاضران در این همایش وحدت، اتحاد ، یکپارچگی و وفاق ملی حول محور ولایت فقیه و رهنمودهای حکیمانه ایشان را عامل ناکامی و شکست توطئه ها و نقشه های شیطانی دشمن ایران و ضامن برون رفت از مشکلات و چالش های فراروی انقلاب و نظام می دانیم.

در ادامه این قطعنامه اضافه شده است: ما شرکت کنندگان در همایش بیداری اسلامی ضمن دفاع از آرمان قدس شریف و ستایش مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین در برابر خیانت ها و جنایات رژیم صهیونیستی بر ضرورت تداوم پایداری تا اخراج کامل اشغالگران تاکید و تنها راه حل قضیه فلسطین را بازگشت آوارگان فلسطینی به کشور و برگزاری انتخابات آزاد می دانیم.

شرکت کنندگان در این همایش هرگونه تلاش برای ایجاد شکاف در صفوف مسلمانان و اهانت به نمادها و شخصیت های مذاهب اسلامی را محکوم کرده و یاد آور شده اند: ما نیز همراه با سایر آحاد ملت انقلابی ، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی تمسک به حبل المتین ولایت را رمز پیروزی و سربلندی امت دانسته و ضمن میثاق مجدد با آرمان های بلند حضرت امام (ره) و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیعت راستین خود را با رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی تجدید می کنیم.

8136/583

انتهای پیام /*


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 11 آذر 1391برچسب:شرکت کنندگان در همایش بیداری اسلامی با صدور قطعنامه ای از جنبش بیداری اسلامی حمایت کردند, | 13:20 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=