امام جمعه سردشت: پیروی از سیره رسول الله(ص) مهمترین عامل تعالی بخش برای هر مسلمانی است

۲۴ آبان ۱۳۹۱

امام جمعه سردشت: پیروی از سیره رسول الله(ص) مهمترین عامل تعالی بخش برای هر مسلمانی است



امام جمعه سردشت خواستار توجه بیش از پیش مسلمانان برای عمل به آموزه های دینی و سنت های حسنه برگرفته از سیره والای رسول الله(ص) تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، ماموستاامینی امام جمعه سردشت در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: بهترین نعمت برای انسانها ،  پیامبر گرامی اسلام است که از سوی باری تعالی برای هدایت انسانها به زمین فرستاده شد تا راه سعادت و خوشبختی را به مردم نشان دهد و از گناه و معصیت بازدارد.

وی افزود: خداوند به انسان ها عقل داده که چه راهی را برگزینند لذا در این مسیر انسان های با توجه به اعمال خویش به  جرگه حزب الله و یا حزب الشیطان در می آیند.

امام جمعه سردشت خاطر نشان کرد: کسانی که در راه خدا گام برمی دارند و به دستورات الهی پایبند هستند و آنرا به نحو احسن انجام می دهند از گروه حزب الله بوده و گروه دوم  کسانی هستند که به جای اینکه از خدای مهربان پیروی نمایند از شیطان سرکش پیروی کرده‌اند این گروه در ظاهر مانند مسلمانان رفتار می کنند ولی در باطن هیچ علاقه ای به اسلام ندارند و در قالب‌های گوناگون خودنمایی می‌کنند.

ماموستا امینی افزود: حزب شیطان برخلاف حزب‌الله، در آخر با زیانکاری و شکست و ناکامی در برنامه‌ها و باز ماندن از مقصد روبرو شده و این حزب پیروان خود را به آلودگی و گناه، به پلیدی‌های شهوات، به شرک و طغیان و سرانجام به آتش جهنم دعوت می‌کند.

امام جمعه سردشت در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته آمریکا و کشورهای غربی را نمونه عینی حزب الشیطان نامید و اظهار داشت: بدون شک هر فرد و گروهی که کشورهای غربی و برنامه های پررنگ و لعاب آنان دلبسته است در نهایت با شکست و ناامیدی مواجه شده است.

وی افزود: موج بیداری اسلامی در منطقه و نابودی دیکتاتوری های موجود در کشورهای عربی همگی نشان از این مهم داشته و باید مسلمانان همواره وحدت و انسجام خود را حفظ کرده و با بصیرت و هوشیاری روزافزون گام بردارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:امام جمعه سردشت: پیروی از سیره رسول الله(ص) مهمترین عامل تعالی بخش برای هر مسلمانی است, | 21:29 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=