از ابتكار استاندار آذربايجان غربي در برپايي نشست وحدت و همدلي مسئولان تشكر مي كنم

نماینده ولی فقیه در استان :
از ابتكار استاندار آذربايجان غربي در برپايي نشست وحدت و همدلي مسئولان تشكر مي كنم

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در جلسه هم اندیشی كارگزاران نظام در استان كه با حضور ائمه جمعه استان ، فرمانداران ،معاونین استاندار ،اعضاي شوراي تامين استان ، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي استان برگزار شد ، با قدردانی از استاندار آذربایجان غربی جهت برگزاری این نشست گفت: از ابتكار آقاي جلال زاده استاندار آذربايجان غربي در برپايي نشست وحدت ، همدلي اتحاد و انسجام اسلامي بين مسئولان و نيروهاي انقلاب به عنوان يكي از ضروريات امروز جامعه ،تشكر مي كنم.
به گزارش سايت اطلاع رساني استانداري آذربايجان غربي ، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی با اشاره به فرمايشات مختلف مقام معظم رهبري در ايجاد وحدت و همدلي ميان مردم و مسئولان گفت: وحدت و همدلي تنها رمز موفقيت ايران اسلامي در برابر توطئه هاي دشمنان اسلام و انقلاب است .
وي ادامه داد: ما باید در تمامی فعالیت ها و گفتارهای خود فرمایشات مقام معظم رهبری را به عنوان مرجع و فصل الخطاب قرار دهیم چرا که تبعیت از این فرامین لازم ، ضروری و از اوجب واجبات است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:از ابتكار استاندار آذربايجان غربي در برپايي نشست وحدت و همدلي مسئولان تشكر مي كنم, | 15:24 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=