هفتمین نشست دادستانهای عمومي و انقلاب اسلامي مراکز استان سراسر کشور برگزار شد

 

هفتمین نشست دادستانهای عمومي و انقلاب اسلامي مراکز استان سراسر کشور برگزار شد

هفتمین نشست دادستانهای عمومي و انقلاب اسلامي مراکز استان سراسر کشور با عنوان بررسی و ارائه راهکارهای اجرایی دستورالعمل ساماندهی واحدهای اجرای احکام کیفری در مورخ 06/08/91 برگزار شد

 

 

به گزارش روابط عمومي دادستاني کل کشور، هفتمين همايش دادستانهاي عمومي و انقلاب اسلامي مراکز استانها با موضوع بررسي و ارائه راهکارهاي اجرايي دستورالعمل ساماندهي اجراي احکام کيفري صبح امروز (6/8/91) با حضور دادستان محترم کل کشور، معاونين رياست محترم قوه قضائيه و معاونين و مشاورين دادستاني کل کشور و دادستانهاي عمومي و انقلاب اسلامي مراکز استان سراسر کشور در مجتمع فرهنگي شهيد بهشتي آغاز به کار کرد.

در ابتداي اين نشست حضرت حجت الاسلام و المسلمين محسني اژيه دادستان محترم کل کشور با تبريک ايام ا... دهه ولايت و امامت ضمن تشريح اهداف اين همايش، با توجه به شرائط حساس کنوني کشور از دادستانها خواستند تا با تلاش مضاعف خودشان را براي پيشگيري و مقابله با هر گونه جريان سوء داخلي و خارجي مجهّزتر نمايند.

در ادامه اين نشست ، معاون قضائي پليس پيشگيري ناجا پيرامون سياست ها و برنامه هاي نيروي انتظامي درخصوص اجراي مواد مرتبط دستورالعمل ساماندهي اجراي احکام کيفري توضيح دادند. و همچنين معاونت آمار و فن آوري اطلاعات قوه قضائيه و معاونت راهبردي و پيشگيري از جرائم قوه قضائيه در ارتباط با مواد مرتبط در دستورالعمل مذکور که توسط رياست محترم قوه قضائيه ابلاغ گرديده سياستها، راهکارها و اقدامات خودشان را جهت عملياتي کردن اين دستورالعمل اعلام نمودند.

لازم به ذکر است که سخنگوي محترم قوّه قضائيه در ادامة همايش بعد از ظهر نشستي با خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهند داشت و در پايان اين نشست همايش با چند برنامه ديگر به کار خود ادامه و در نهايت جمعبندي تدابير و سياستهاي اجرائي در راستاي نظارت بر حسن اجراي دستورالعمل ساماندهي اجراي احکام کيفري از سوي دادستان محترم کل کشور اعلام مي گردد. 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:هفتمین نشست دادستانهای عمومي و انقلاب اسلامي مراکز استان سراسر کشور برگزار شد, | 16:33 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=