اولين جلسه مسئول دفتر با مديران و ناظران مدارس علوم ديني اهل سنت در سال 92-91 در لار برگزار گرديد.
 
اولين جلسه مسئول دفتر با مديران و ناظران مدارس علوم ديني اهل سنت در سال 92-91

اولين جلسه مسئول دفتر با مديران و ناظران مدارس علوم ديني اهل سنت در سال 92-91 در لار برگزار گرديد.



 

جلسه راٌس ساعت 8:30 صبح با تلاوت آياتي چند از کلام الله مجيد در دفتر لار شروع و سپس مسئول دفتر ضمن خير مقدم به مديران و ناظرين فرا رسيدن سال تحصيلي جديد را به آقايان تبريک گفته و از خداوند متعال سالي همراه با موفقيت را براي همگان مساٌلت نمودند.

در اين جلسه موارد ذيل مورد بررسي قرار گرفت :

1- مصوب شد طلاب، مدرسين، مديران و ناظرين و روحانيون اهل سنت جهت تکميل اطلاعات در سيستم نام تا تاريخ 15 آبان به سيستم مذکور مراجعه واطلاعات موجود در سيستم را تکميل و تاٌييد نمايند.

2- مصوب گرديد کليه مدرسين فاقد پرونده تا تاريخ 15 آبان ماه نسبت به تکميل و ارسال پرونده به مدارس اقدام نمايند و دفتر نمايندگي ظرف مدت يک هفته نواقصي پرونده هاي موجود در دفتر را جهت تکميل به مدارس اعلام نمايد.

3-  در خصوص طلاب فاقد شرايط سني مقرر گرديد ، امسال به حداکثر سن طلاب 3 سال اضافه گردد تا طلاب جديد الورود با مشکلي در ادامه تحصيل روبرو نشوند.

4- مقرر گرديد براي طلابي که در آزمون ورودي حد نصاب لازم را کسب ننموده اند تا 15 آبان با هماهنگي دفتر نمايندگي اقدام به برگزاري آزمون نمايند.

5- تاٌکيد گرديد کليه امور مربوط به مشمولين نظام وظيفه بر عهده دفتر نمايندگي بوده و اقدامات مراجع ديگر در اين خصوص غير قانوني مي باشد و قسمت آموزش دفتر آماده پاسخگويي به طلاب و روحانيون مي باشد.

6- در خصوص فصلنامه حبل المتين ضمن ارائه توضيحات از مديران و روحانيون درخواست گرديد تا در ارائه مقالات خود جهت انتشار در فصل نامه جدي تر بوده تا به توقعات از استان پاسخ مناسبي داده شود.

7- مقرر گرديد کليه طلاب و روحانيون اهل سنت تا تاريخ 15 آبان نسبت به تکميل فرم پذيرش مرکز خدمات،  جهت دريافت کد اين مرکز اقدام نمايند. و دفتر موظف گرديد از تاريخ 15 آبان جهت دريافت فرم هاي مربوطه به مدارس منطقه مراجعه نمايند.

در پايان احکام نظار مدارس علوم ديني اهل سنت به آنها اعطاء گرديد.
 

دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت فارس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:اولين جلسه مسئول دفتر با مديران و ناظران مدارس علوم ديني اهل سنت در سال 92-91 در لار برگزار گرديد,, | 16:21 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=