معنویت و دینداری عامل رشد نیروهای مسلح کشور است‎

معنویت و دینداری عامل رشد نیروهای مسلح کشور است‎

معنویت و دینداری عامل رشد نیروهای مسلح کشور است‎

نماینده ولی فقیه در کردستان :

معنویت و دینداری عامل رشد نیروهای مسلح کشور است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی معنویت و دینداری را سرلوحه کار خود قرار داده اند و از روحیه جهادی و حماسی برخوردارند که این امر عامل رشد و شکوفایی و اقتتدار آنها در دنیا است .

 

به گزارش خبرنگارما سید محمد حسینی شاهرودی درآیین معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان در سنندج افزود: ملاک ها و معیارهای حاکم بر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با معیارهای حاکم بر نیروهای مسلح سایر کشورهای جهان متفاوت است و این نکته عامل رشد آنها است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح موجب عزت حاکمیت می شوند، گفت: این ملاک ها و معیارها در نیروهای مسلح کشور باید حفظ شود و سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز مسوول حفظ آن است.

حجت الاسلام شاهرودی نیروهای مسلح را همچون دیواری دانست که در مقابل هجمه های بیگانگان ایستادگی می کنند و حس امنیت را در مردم به وجود می آورند.

وی در بخش دیگری از سخنانش مسوولیت را دارای دو بعد بیان کرد و گفت: مسوولیت می تواند نعمت و فرصت و یا مشکل به دنبال خود آورد،که نوع نگاه شخص مسوول در این امر تعیین کننده است.

وی افزود: مسوولیت می تواند فرصتی برای خدمت به خلق خدا باشد که همزمان آبرو و عزت دنیایی را نصیب مسوول می کند و او را به اجر اخروی هم می رساند که خدمت برای رضای خداوندمتعال در تحقق این امر تعیین کننده است.

وی اظهار داشت: هر مسوول باید به درستی وظایف خود را انجام دهد تا به فردی که فقط پستی را اشغال کرده است و مانع خدمت دیگران هم شده است تبدیل نشود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 15 مهر 1391برچسب:معنویت و دینداری عامل رشد نیروهای مسلح کشور است‎, | 23:26 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=