احزاب تندرو در مالزی

تلاش گروه تندروی اسلامی در مالزی برای ممنوعیت روز ولنتاین
چاپ ارسال به دوستان

یکی از احزاب تندروی اسلامی مالزی تلاش می‌کند تا برگزاری مراسم روز ولنتاین در این کشور را ممنوع کند.

به گزارش شفقنا، در حالیکه تا کمتر از یک هفته دیگر روز ولنتاین فرا می‌رسد، حزب پاس مالزی که از احزاب تندرو در این کشور به حساب می‌آید تلاش خود را مضاعف کرده است تا برگزاری مراسم در این روز را متوقف کند.

رهبران حزب اسلامی پاس از جمله نصرالدین حسن الطنطاوی، رییس شاخه جوانان این حزب می‌گویند که مراسم روز ولنتاین باید متوقف شود زیرا این مراسم به فعالیت‌های خلاف اخلاق منجر می‌شود.

در همین حال نیک عبدو نیک عزیز، معاون شاخه جوانان حزب پاس از دولت مالزی خواست تا در تلویزیون این کشور تبلیغات ضد روز ولنتاین راه‌اندازی کند تا از این راه مسلمانان را از جشن گرفتن این روز باز دارد.

بر اساس گزارش روزنامه استار چاپ مالزی، وی تصریح کرد: همه ساله ما به سازمان‌های غیر دولتی مسلمانی می‌پیوندیم که تلاش می‌کنند تا آگاهی مردم در خصوص اینکه جشن گرفتن روز ولنتاین مغایر با شریعت اسلامی است، را افزایش دهند.

وی تاکید کرد: ما نمی‌‌خواهیم تا جشن گرفتن روز ولنتاین به یک روال در میان مسلمانان تبدیل شود و این در حالی است که علمای سراسر جهان مسلمانان را از جشن گرفتن روز ولنتاین برحذر می‌دارند.

همه ساله با فرا رسیدن روز ولنتاین گروه‌های اسلامی در مالزی تلاش می‌کنند تا مسلمانان را از حضور و جشن گرفتن این روز منع کنند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 17 ارديبهشت 1386برچسب:احزاب تندرو در مالزی, | 17:8 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=