انتقاد ماموستا محمدي از عدم انتشار بيانيه مشترك در محكوميت فيلم موهن
  در گفت‌وگو با تقريب عنوان شد:
انتقاد ماموستا محمدي از عدم انتشار بيانيه مشترك در محكوميت فيلم موهن

امام جمعه اهل سنت كرمانشاه از عدم انتشار يك بيانيه مشترك ميان علماي شيعه و اهل سنت در محكوميت فيلم موهن به ساحت پيامبر اكرم(ص) انتقاد كرد و گفت: در شرايطي كه ملل مسلمان از شيعه و سني به خيابان آمدند، كمترين كار علماي مسلمان صدور يك بيانيه مشترك بود.


 

 

فيلم موهن در عين تلخي، آثار و بركاتي نيز براي جهان اسلام داشت
ماموستا ملامحمد محمدي، امام جمعه اهل سنت شهرستان كرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار تقريب، با اشاره به اعتراضات صورت گرفته در جهان اسلام عليه فيلم موهن به ساحت مقدس پيامبر اكرم(ص) گفت: اين توطئه استكبار جهاني به سركردگي آمريكا و اسرائيل بود كه در عين همه تلخي كه براي مسلمين جهان داشت، آثار و بركات خيري نيز در جهان اسلام به جاي گذاشت. 

وي در اين زمينه توضيح داد: امروز شاهديم كه همه ملت‌هاي مسلمان عليه استكبار جهاني بسيج شده‌اند و اين توطئه استكباري، به حقيقت وحدت فوق‌العاده‌اي در سطح جهان اسلام پديد آورده است. 

ماموستا محمدي اظهار داشت: مسلمين جهان ثابت كردند كه وقاحت و اهانت به ساحت پاك و مقدس پيامبر اكرم(ص) هرگز بي‌جواب نخواهد ماند و امت اسلامي از اهانت به شأن و جايگاه مقدس رسول‌الله نخواهد گذشت. 

امام جمعه اهل سنت شهرستان كرمانشاه در ادامه با تأكيد بر اينكه "ملل مسلمان ارادت خاص و ويژه خود را به پيامبر اكرم(ص) و خاندان مطهر ايشان نشان داده‌اند و از اين آزمون نيز سربلند بيرون آمدند"، گفت: متأسفانه علماي اسلامي نتوانستند اين تهديد را به فرصت تبديل كرده و از آن در جهت وحدت بهره‌برداري كنند.
 
ماموستا محمدي تصريح كرد: لازم بود دست‌كم، علماي شيعه و اهل سنت ايران و جهان اسلام، در يك گام مشترك و مؤثر، بيانيه مشتركي را عليه اهانت‌كنندگان به پيامبر اكرم(ص) صادر كنند. 

وي افزود: چنين تلاش مشتركي مي‌توانست سرآغاز اقدامات مشترك ديگر در پاسخگويي به شبهات مختلف درباره پيامبر اكرم(ص) باشد چراكه بايد بدانيم توطئه استكبار عليه دين اسلام ادامه دارد و ابعاد وسيع‌تري نيز به خود خواهد گرفت؛‌ همانطور كه اقدام اخيرشان نيز ادامه اقدامات شنيع و زشت گذشته‌شان بود. 

جريانات همراه با استكبار خودبه‌خود از پيكره جهان اسلام جدا خواهند شد
وي در بخش پاياني اين گفت‌وگو با اشاره به سكوت و همراهي حاكمان برخي كشورهاي اسلامي در مقابل اهانت به پيامبر اكرم(ص) گفت: خداوند تبارك و تعالي در قرآن كريم تأكيد دارد كه مسلمين نبايد ولايت كفار را قبول كنند كه در اين صورت با كفار تفاوتي نخواهند داشت. 

ماموستا محمدي تصريح كرد: اين جريانات خود به خود از پيكره جهان اسلام جدا خواهند شد و همكاري‌شان با استكبار، ماهيت آنها را خودبه‌خود آشكار خواهد كرد كمااينكه امروز نيز چهره وابسته آنها مشخص شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 15 مهر 1391برچسب:انتقاد ماموستا محمدي از عدم انتشار بيانيه مشترك در محكوميت فيلم موهن, | 22:40 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=