حضور مقام معظم رهبری در خراسان شمالی وحدت شیعه وسنی را تقویت میکند
 
ويژه سفر مقام معظم رهبري به خراسان شمالي
حضور مقام معظم رهبري در خراسان شمالي، وحدت شيعه و سني را تقويت مي کند

امام جمعه مانه و سملقان گفت: حضور مقام معظم رهبري در خراسان شمالي وحدت بين شيعه و سني را تقويت کرده و قطعا شاهد استقبال گسترده و مثال زدني مردم خواهيم بود.



 

حجت الاسلام و المسلمين جواد طاهري، امام جمعه مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار شبستان در بجنورد سفر مقام معظم رهبري به استان خراسان شمالي را ايجاد ظرفيت بالاي معنوي علمي، فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي در استان عنوان کرد.

وي افزود: مقام معظم رهبري جداي از جايگاه رهبري، شخصيتي برجسته عارف و دانشمند مذهبي است که اين مهم مسئوليت ما را به عنوان اهالي خراسان شمالي در استقبال و برگزاري برنامه هاي سفر ايشان سنگين تر مي کند.

حجت الاسلام طاهري به تازه تأسيس بودن استان نسبت به ديگر استان هايي که مقام معظم رهبري تاکنون به آن مناطق سفر کرده اند، اشاره کرد و گفت: از بدو تأسيس استان تا به اين لحظه تغييرات زيادي بوجود آمده که از آن جمله حضور چندين استاندار و مديريت استان بوده که حضور آقا مي تواند ثبات به کارها و برنامه هاي اين استان بدهد و از نظر اجرايي استان را بيمه کند.

وي همچنين با عنوان اينکه قابليت استان خراسان شمالي کشاورزي است، گفت: اين مهم از سويي نشان از سلامت اين منطقه دارد و در عين حال نيازمندي منطقه را براي حمايت از توليد در اين استان با خود به همراه دارد که مي توان اين اولويت ها را در نظر داشت.

حجت الاسلام طاهري ارتقاء حوزه هاي علميه و بهره برداري طلاب از سفر رهبر انقلاب را يادآور شد و گفت: حوزه هاي علميه و دانشگاه ها در اين استان محصول اين انقلاب بودند و قطعا طلاب مي توانند براي تقويت جنبه هاي علمي و معنوي از اين سفر بهره مند شوند و جنبش انقلابي براي حضور و استقبال از رهبري بوجود مي آيد.

وي همچنين تعدد مذهب در اين استان و وجود اهل تشيع و تسنن را يکي از ويژگي هاي اين استان نام برد و گفت: حضور مقام معظم رهبري وحدت بين شيعه و سني را تقويت مي کند و استقبال گسترده و مثال زدني را شاهد خواهيم بود.

وي تأکيد کرد: مي توانم بگويم استقبال گسترده و خوب از اقشار مختلف، عادي ترين نتيجه اين سفر و دستاورد آن خواهد بود و زمينه وحدت و استحکام اين مهم خواهد شد.

خبرگزاري شبستان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 15 مهر 1391برچسب:حضور مقام معظم رهبری در خراسان شمالی وحدت شیعه وسنی را تقویت میکند, | 22:1 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=