اطاعت از مقام معظم رهبري مايه قوت امت اسلام است
 
امام جمعه اهل سنت بندرعباس :
اطاعت از مقام معظم رهبري مايه قوت امت اسلام است

شيخ عبدالباعث قتالي ، امام جمعه اهل سنت بندرعباس در تجمع اعتراض آميز جمعي از روحانيون اهل سنت و شيعه استان هرمزگان که در حوزه علميه مدرسه النبي (ص) بندرعباس برگزار شد گفت : اطاعت از مقام معظم رهبري مايه قوت امت اسلام است .



 

شيخ عبدالباعث قتالي ، امام جمعه اهل سنت بندرعباس  در تجمع اعتراض آميز جمعي از  روحانيون اهل سنت و شيعه استان هرمزگان که در حوزه علميه مدرسه النبي (ص) بندرعباس برگزار شد گفت : اطاعت از مقام معظم رهبري مايه قوت امت اسلام است .

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در امور اهل سنت استان هرمزگان ، شيخ عبدالباعث قتالي ، امام جمعه اهل سنت بندرعباس  ضمن اعلام همراهي و همکاري خود و جامعه اهل سنت استان در محکوم نمودن عمل وقيحانه دشمنان در اهانت به پيامبر گرامي اسلام (ص) گفت :همه ما نفرت و انزجار خود را از اين عمل شرم آورعوامل آمريکاي غدار اعلام مي کنيم .

امام جمعه اهل سنت بندرعباس با تشريح سير تاريخي دشمني ها و کينه توزي هاي کفار با دين اسلام گفت : از ابتداي بعثت و شکل گيري دين مبين اسلام دشمنان با کينه توزي و دشمني سعي در نابودي و اخلال در حرکت امت بزرگ اسلامي داشته اند و اين عداوت از دشمنان بعيد نبوده و چيز تازه اي نيست .

وي با برشمردن خصوصيات امت اسلامي ادامه داد : دشمنان اسلام تلاش دارند چهره اي خشن از اسلام را به نمايش بگذارند و از اين طريق مسلمانان را آزرده کنند . در حالي که اسلام و پيامبراسلام منبع رحمت و لطافت و کرامت است .

وي با اشاره به رحمت پيامبر حتي در زمان اجراي حدود الهي گفت : حال دشمنان مي خواهند بر مبناي تصورات دروغ خود بر روي افکار غير مسلمانان کار کرده تا چهره اي سخت و خشن از اسلام را به تصوير بکشند .

شيخ عبدالباعث قتالي افزود : مسلمانان با عمل خود توطئه هاي دشمنان را خنثي خواهند کرد و تمام پيش بيني هاي آنان غلط از آب در خواهد آمد .

وي تاکيد کرد : اين تجمع اعتراض آميز و ايستادگي در برابر توطئه هاي دشمنان ، نشانه وحدت و يکپارچگي مسلمانان است و حرکت امت اسلامي در سايه اين اتحاد و يکپارچگي استمرار خواهد داشت .

وي بيانات مقام معظم رهبري در اين خصوص را روشنگر و چراغ راه برشمرد  و تاکيد کرد : با پيروي قاطع از مقام معظم رهبري و رهنمودهاي داهيانه ايشان به طور يقين در مسيرمان پيروز خواهيم بود.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس اطاعت و حرف شنوي از مقام معظم رهبري را مايه قوت امت اسلام دانست و گفت : وحدت را در ميان خود حفظ کرده و تحت تاثير تحريکات دشمنان قرار نگيريم تا جامعه خود را نا امن نکنيم .

روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در امور اهل سنت استان هرمزگان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:اطاعت از مقام معظم رهبري مايه قوت امت اسلام است, | 18:3 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=