پاسداشت ارزشهاي دوران دفاع مقدس وظيفه همگاني است
 
امام جمعه جوانرود
پاسداشت ارزشهاي دوران دفاع مقدس وظيفه همگاني است

امام جمعه جوانرود گفت: تبيين ارزشهاي دوران دفاع مقدس و پاسداري از ارزشهاي اين دوران وظيفه همگاني است.



 

ماموستا ملا "احمد فخري " روز يکشنبه در نشست با مسوولين ادارات، فرمانده و پرسنل ناحيه مقاومت بسيج سپاه جوانرود، داشتن روحيه ايثار، مقاومت و شهادت، اطاعت از امر ولي‏فقيه و حفظ يکپارچگي و وحدت را سه عامل پيروزي رزمندگان اسلام در جنگ نابرابر تحميلي عنوان کرد.

وي تصريح کرد: رشادت و افتخارآفريني رزمندگان دوران دفاع مقدس بهترين الگو براي نسل امروز است و انتقال اين الگوها به نسلهاي آينده يکي ديگر از وظايف ماست. فخري اظهار داشت: دوران دفاع مقدس به عنوان ماندگارترين دوران پرفراز و نشيب در تاريخ انقلاب اسلامي ايران محسوب مي شود که بايد با تکيه بر سلاح ايمان و بصيرت و با لبيک به نداي امام و رهبري معظم انقلاب از آن حفاظت شود.

وي يادآور شد: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه اي از برجسته ترين افتخارات ملت بزرگ ايران در دفاع از ارزشهاي اسلامي و تماميت ارضي کشور ايران است که لازم است در حفاظت و پاسداري از آن نهايت تلاش و کوشش را به عمل آوريم.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه جوانرود نيزبا گراميداشت هفته دفاع مقدس، ياد و خاطره شهدا و افتخارآفرينان دوران جنگ تحميلي را گرامي داشت.

سرهنگ ?ايرج قاسم آبادي? افزود: امروز دنياي استکبار با بهره مندي از امکانات رسانه اي قصد ضربه زدن به ارزشهاي انقلاب اسلامي و اعتقادات مردم مسلمان را در سر مي پروراند که لازم است با برجسته نمودن ارزشهاي دوران دفاع مقدس و ياد و خاطره شهدا با آنها مقابله شود.

وي با بيان اينکه مسلمانان جهان براساس اعتقاد خود توهين به هر يک از انبياي الهي را محکوم مي کنند، گفت: اگر ما در مقابل اين توهين ها محکم نايستيم، دشمنان سنگر به سنگر پيش روي مي کنند.

در پايان اين مراسم از طرف ناحيه مقاومت بسيج سپاه جوانرود از امام جمعه جوانرود تجليل شد.

خبرگزاري جمهوري اسلامي


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:پاسداشت ارزشهاي دوران دفاع مقدس وظيفه همگاني است, | 15:4 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=