توهين به پيامبراعظم (ص) توهين به همه مسلمانان است
 
مدير حوزه علميه مدرسه النبي (ص) بندرعباس :
توهين به پيامبراعظم (ص) توهين به همه مسلمانان است

حجت الاسلام والمسلمين مختاري در تجمع اعتراض آميز جمعي از روحانيون اهل سنت و شيعه استان هرمزگان که در حوزه علميه مدرسه النبي (ص) بندرعباس برگزار شد گفت : توهين به پيامبر اعظم(ص) توهين به همه مسلمانان است.



 

حجت الاسلام والمسلمين مختاري  در تجمع اعتراض آميز جمعي از  روحانيون اهل سنت و شيعه استان هرمزگان که در حوزه علميه مدرسه النبي (ص) بندرعباس برگزار شد گفت : توهين به پيامبر اعظم(ص) توهين به همه مسلمانان است.

 

به گزارش روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در امور اهل سنت استان هرمزگان ، حجت الاسلام والمسلمين مختاري ، مدير حوزه علميه مدرسه النبي (ص) بندرعباس و امام جمعه شهرستان حاجي آباد با تشريح عملکرد و سابقه دشمني استکبار و استعمار در اعصار گذشته تا کنون گفت : مردم با تکيه بر الطاف الهي و براي برپايي مباني دين مبين اسلام انقلاب کردند و بر استعمار پيروز شدند .

وي افزود : بسياري از دشمنان و حتي دوستان در تداوم انقلاب اسلامي ترديد داشتند و دشمنان نيز با توطئه هاي گوناگون ، ترور شخصيت ها ، جنگ تحميلي و تحريم ها سعي در از بين بردن اين انقلاب داشتند . ولي مردم ايران غيورانه ايستاندند.

مدير حوزه علميه مدرسه النبي (ص) بندرعباس ادامه داد : فتنه هاي متعدد داخلي و تحريم ها پس از جنگ تحميلي نيز ادامه داشت ولي حرکت رو به جلوي مردم ما متوقف نشد .

وي با اشاره به الگو پذيري ساير کشورها از انقلاب اسلامي ايران گفت : مردم در سراسر دنيا ، از جمله مصر ، تونس ، ليبي و ساير نقاط انقلاب ما را رصد مي کردند و مي ديدند که ايران اسلامي بدون تکيه به شرق و غرب چگونه جلوي استعمار ايستاده و بدين ترتيب انقلاب ما الگويي براي بيداري اسلامي شد .

حجت الاسلام والمسلمين مختاري ادامه داد : انقلاب ما باعث ايجاد موج اسلام خواهي در غرب شده و پايه هاي ليبراليسم را به لرزه در آورده است .

وي در تبيين دلايل دشمني استکبار با انقلاب ايران افزود : استکبار جهاني که هيمنه خود را در مواجهه با انقلاب ما و اسلام از دست داده بارها دشمني خود را در برابر اسلام ، قرآن و پيامبر اکرم که ناموس جامعه اسلامي است به طرق مختلف نشان داده است .

وي به تلاشهاي استکبار براي تخريب چهره اسلام اشاره کرد و گفت : دشمنان اسلام که اخيراً  از قدرت اسلام ، بيداري اسلامي و نفوذ اسلام در کشورهاي ديگر و از اقتدار ايران اسلامي نااميد شدند  دست به اين اقدام وقيحانه زدند .

امام جمعه شهرستان حاجي آباد در ادامه ضمن محکوم نمودن اين عمل وقيحانه  اظهار داشت : استکبار جهاني امروز از دست امت اسلامي عصباني است و اين کار را براي به درد آوردن قلب مسلمانان انجام داده است و ما مسلمانان با وحدت و اتحاد و هوشياري و بيداري قلب استکبار را به درد خواهيم آورد .

وي افزود: فيلم ساخته شده اوج بغض و کينه اي است که مي خواستند نشان دهند  و البته آنچه که در دلهايشان پنهان کرده اند بسيار بيشتر از اين است .

حجت الاسلام والمسلمين مختاري تاکيد کرد : توهين به پيامبراعظم (ص) توهين به همه مسلمانان است . استکبار از پيشرفت ايران و الگو شدن براي جهانيان عصباني است و ما به آنها اعلام مي کنيم که عصباني باشيد و از اين عصبانيت بميريد.

وي با اشاره به آيات قرآن بر اين نکته تاکيد کرد که انشاالله بزودي پرچم لااله الا الله محمد رسول الله بر تمام قلل عالم برافراشته خواهد شد.

روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در امور اهل سنت استان هرمزگان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:توهين به پيامبراعظم (ص) توهين به همه مسلمانان است, | 15:1 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=